Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 14, 2012

HASSAN ALI DI MELAKA:DAP KENCING DALAM SELUAR

Pada ketika ini sedang berlangsung ceramah "Selamatkan Aqidah Umat Islam" oleh YB Dato' Dr. Hassan bin Mohd Ali bertempat di Padang Umum Paya Ikan, Bukit Katil, Melaka.

Kehadiran amat menggalakan dan kira-kira 2000 penduduk setempat hadir untuk mendengar ceramah yang berkisar tentang keselamatan Islam dan akidah umatnya.

Dr Hassan juga membangkitkan ketakutan kita jika hajat untuk menjadikan negara ini sebagai satu negara republik oleh parti politik tertentu berjaya.

Ceramah ini adalah anjuran Gerakan Belia 4B Kawasan Bukit Katil, Melaka.

Nanti aku update apa isi kandungan ceramah ini.

JPX
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

hassan anak ali JATI berhujjah atas nama Islam, Melayu, Raja (IMR) demi sekular assobiyyah UMNO?

Rukun JATI ajaran IMR hassan anak ali:

1- Islam mengikut tafsir & fikrah ajaran sekular UMNO-Mahathirisme

2- Melayu mengikut takrif politik kronisme 'UMNOPUTERA" & budaya khurafat kuasa 'UMNO-Maha Penyelamat Melayu' serta ketaksuban pelampau (extremist) kepuakan UMNO-PERKASA

3- Raja yang mengikut telunjuk dekri 'rampasan kuasa' Perlembagaan oleh UMNO Baru (1988).

siapa pengikut2 ajaran IMR hassan anak ali ni ye?

.... mengikut sumber yg masyhur... mereka adalah para "munafikin politik" yang 'mulut berdegar2 memuji2 tapak baru, yang mencaci khianati rakan sendiri, yang habit melompat-lompat parti, menjilati ludah sendiri demi 'tapak baru' & 'wang besar' UMNO88....


Pohon majlis fatwa bersidang menetapkan "Ajaran IMR Hasan Anak Ali" ni ....... tidak bercanggah dengan AQIDAH & SYARIAT Islam?

ahli sunnah waljamaah ...Islam syumul

Unknown said...

ANON 1:04, SELAGI HASSAN ALI TAK BUAT SALAH SPT MEMUJA DAN BEKERJASAMA DENGAN SETAN, TAKDE SALAH RASANYA. DULU MASA DIA DALAM PAS DIA HENTAM JER UMNO/BN DAN KINI BILA DIA HENTAM PEMIMPIN PAS KAU NAK BISING PULAK??? KAU TERASA KE???

SATU LAGI, SALAH KE DIA BERJUANG MEMPERTAHANKAN IMR??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa