Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, May 02, 2012

GAMBAR PANAS: DAP MELAKA BAYAR "ANAK IKAN" UNTUK PUASKAN NAFSU DOT DOT DOT???!!!


KOTA BAHARU: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui memberi sumbangan peribadi berbentuk wang kepada mereka yang menyertai perhimpunan badan bukan kerajaan (NGO) yang disokong pembangkang di Kuala Lumpur, semalam.
Nik Abdul Aziz, yang tidak menyertai perhimpunan itu, berkata tindakannya itu bukan satu kesalahan kerana ia merupakan satu bentuk bantuan yang perlu dihulurkan.

>>>TERUS BACA DI SINI<<<
Kesah Pork N.Ajis, Ketua Syiah Malaysia beri bantuan wang ringgit untuk pastikan penganut PAS merusuh di Kuala Lumpur pada Bersih 3.0 memang best.

Ada ke patut seorang yang kononnya ulamak buat macam tu?? Patutnya sebagai seorang tua dia nasihatkan dan pastikan penganut PAS tak buat benda yang bukan-bukan dan yang melanggar undang-undang.

Ini dia siap bayar dalam memastikan penganut PAS ni jadi ganas dan liar. Barangkali si tua ni dah nyanyok atau memang dia gila sejak azali.

PAS bangga kerana berjaya buat huru-hara di Kuala Lumpur. Dengan bantuan wang ringgit inilah mungkin sebab utama kenapa Unit Amal PAS sanggup remput halangan polis di KLCC. 


Kalau dah dapat duit, mestilah tunjuk kerja yang baik. Lepas tu dapat duit dari ulamak yang dah tahap wali pulak. Mesti ler penganut PAS ni bangga dan akan buat apa sahaja arahan walaupun arahan itu boleh membinasakan diri sendiri.

Apa yang aku cuba kaitkan adalah tentang gambar yang aku kutip dari internet. Ramai orang cakap sekeping gambar boleh menceritakan seribu perkataan. Korang tengoklah dulu gambar ni yer...



Korang nampak tak apa yang tersirat dalam gambar ini. Gambar ni adalah sebahagian adegan yang berlaku ketika DAP Komunis buat demo Bersih 3.0 di Dataran Pahlawan Melaka serentak dengan Kuala Lumpur.

Korang kenal tak siapa apek komunis yang aku bulat tu dan dalam gambar kedua tu, korang perasan tak apa yang dia sedang buat dan yang dia pegang??

Kalau korang semua tak kenal, marilah kita berkenalan dengan apek komunis ni.

Bacalah sendiri biodata apek komunis yang aku maksudkan ni yer...

Dari gambar ni dapatlah kita rumuskan apa yang terjadi. DAP dan PAS semacam telah sepakat ambil keputusan untuk berbelanja wang ringgit untuk meramaikan perhimpunan mereka. 

Dengan kuasa wang ringgit, mereka gunakan sepenuhnya untuk membuat huru-hara di negara ini. Mereka sanggup bayar berapa sahaja nilai asalkan niat jahat mereka berjaya. 

Dengan wang ringgit jugalah, peserta Bersih 3.0 sanggup merusuh dan mencederakan anggota polis demi memenuhi nilai wang ringgit yang telah dibayar kepada mereka.

Cina ni kita memang sedia maklum punya kuasa ringgit yang tinggi sebab mereka semua peniaga yang tak tahu halal haram. Jadi mereka memang banyak duit.

Yang aku hairan, dari mana pulak Pork N.Ajis dapat duit??? Besar sangat ke gaji Menteri Besar Kelantan ni???

Jadi aku mintak pihak berkuasa segera siasat hal ini. Jika benar ADUN di atas telah berbelanja wang ringgit untuk bayar upah peserta Bersih 3.0, maka pihak berkuasa perlu ambil tindakan segera dalam memastikan kekacauan yang berlaku di Melaka tempohari tidak akan berulang.

JPX

4 comments:

Anonymous said...

Nik Aziz nak pilihanraya bersih sebab selama ini P.Raya kotor.

JADI KEMENANGAN DIA SELAM NI DENGAN CARA KOTOR LEEEE.


BARU AKU TAHU.

Anonymous said...

Dia "action" nak tunjuk gambar "girlfriend" dia kot.. hehehe

Anonymous said...

Nik Aziz kata ambil bahagian dalam pehimpunan Bersih tu wajib. kenapa pulak dia tak pergi, bukan ke dah jadi haram baginya? jadinya peserta bersih dapat yang wajib maknanya syurgalah tapi nik aziz dapat yang haram dah tentu neraka. macam mana ni, calun neraka pimpin calun syurga?

ini macam banyak pusing, kapla pusing, otak pusing, ilmu lagi pusing. ini betul betul parti Pusing Alah Setan.

Anonymous said...

TUNGGGU! KDN BERI AMARAN ....ADA SESIAPA YANG MATI DAN ADA ANAK POLIS YANG JADI YATIM DISEBABKAN DEMO BARU BOLEH AMBIL TINDAKAN TAK GITU KDN???? LEMBAP SANGAT ... BAGI AMARAN AJA NANTI LEPAS DEMO 4 BARU BUAT SISIATAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa