Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 21, 2012

BERITA PAGI ISNIN: SIAPA PEMIMPIN PAS MELAKA YANG "HISAP TELOR" LELAKI INDIA???



Rajah@Rathakrisna Shanmugam, 680119 08 6051, H/p: 019 6523369, Pejabat S. KUMARESAN AND ASS0CIATES No.121 -1 Jln Denai Intan Bandar Baru, Teluk Intan, Perak adalah Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS Melaka.

Si kafir ni bukannya org Melaka tetapi adalah orang negeri Perak. Dia telah dikirimkan oleh Komunis DAP untuk menyandang tersebut di Melaka.

PAS Melaka dengan senang hati telah menerima kafir ini dengan tujuan untuk mendapat sokongan kafir yang lain bagi menyokong PAS.

Dewan Himpunan Penyokong PAS adalah satu muslihat jahat Komunis DAP dalam usaha mereka menakluk Malaysia.

Komunis DAP telah melantik dan memaksa PAS menerima calon ketua DHPP ini atas alasan untuk mendapatkan sokongan orang kafir untuk menyokong PAS.

Berbalik kepada cerita kafir yang bernama Rajah ni, dia adalah orang yang bertanggungjawab membawa Ambiga ke Merlimau untuk majlis Hi-Tea di Markaz As-Solihin.

Atas arahan Komunis DAP, Rajah sengaja seakan mencabar orang Melayu Merlimau yang benci kepada Ambiga dengan membawanya ke sini. Jadi dia aturkan satu Hi-Tea dan memanggil Ambiga untuk berceramah di sana.

Namun atas kesepakatan orang Melayu dan rakan-rakan yang turut sama benci kepada Ambiga, niat jahat mereka gagal. Ambiga yang ketakutan terpaksa membatalkan ceramahnya pada saat akhir walaupun dipaksa oleh Rajah untuk tetap datang memberi ceramah di situ.

Tapi kenapa PAS Melaka setuju berkerjasama dengan Rajah untuk membenarkan Ambiga datang ke Merlimau?? Adakah Rajah mempunyai kuasa yang lebih besar dari kepimpinan PAS Melaka??

Aku ada dengar PAS Melaka memang tak setuju Ambiga datang ke Merlimau, tapi kenapa Ambiga masih ada dalam senarai nama penceramah pada petang itu masih menjadi persoalannya.

Itu adalah satu persoalan yang sangat besar dan PAS Melaka perlu jawab dengan jujur.

Apakah PAS Melaka terpaksa akur dengan arahan komunis DAP untuk menurut sahaja kehendak DHPP.

Apakah DHPP lebih hebat dan berkuasa daripada kepimpinan PAS Melaka??

PAS Melaka perlu lebih berani dan tegas dalam menentukan hala tuju mereka jika benar berhajat untuk memang kerusi pertama mereka dalam PRU13 nanti.

PAS Melaka jangan terlalu dayus untuk tunduk dan akur sahaja dengan arahan Komunis DAP dan DHPP.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa