Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, May 04, 2012

AMARAN TAHAP MERAH: SILA TAHAN KERETA INI!!!!


Bila PDRM keluar senarai muka perusuh yang telah membuat keganasan dan huru-hara di KL pada rusuhan BERSIH 3.0, aku teliti satu persatu.

Memang kalau nak ikut hati, memang tak berkenan nak nengok muka mereka yang dah boleh dikategorikan penjenayah, tapi aku tengok juga sebab mana tahu ada sedara mara dalam senarai gambar tu..heheheh.

Dalam aku belek-belek, sampai gambar nombor 10, aku terus tersengih.

Memang sah dan tak syak lagi. Memang aku kenal penjenayah nombor 10 ni. Tak mungkin aku salah. Memang dialah orangnya.

Penjenayah nombor 10 ni orang Melaka dan telah memalukan nama negeri Melaka kerana telah menyokong perjuangan yahudi lahnaktullah.

Jadi kepada pihak polis, jika rasa maklumat aku ni berguna, bolehlah segera tahan budak ni. 

FARHAN BIN IBRAHIM @ALIAS 
830129045203
9397, JALAN SINGA,
TAMAN SIN HOE,
BUKIT BARU, 75150,
MELAKA
012-6843840


Dari sumber maklumat aku, budak Farhan ni adalah  Ketua AMK Cabang Bkt Katil. Dia ni memang rapat dengan Anwar Al-Juburi. Kalau si peliwat tu datang Melaka, budak Farhan ni adalah escort utama pakai kereta dia yang warna hitam tu.

Tapi yang bestnya, budak Farhan ni kalau kat Melaka, sikit bunyik pun tak keluar. Kalau jumpa pun muka pun tengok tanah jer. Memang tak berani langsung nak angkat muka. Sama macam boss dia, Sam Ketot yang sampai terkencing dal;am seluar bila kena sergah di Melaka.

Tapi bila dapat peluang mengamuk, habis nak dijahanamkan dunia ni. Macam kena rasuk hantu. Terus hilang pedoman. Tahniah kepada PDRM yang berjaya tangkap gambar dia dan boleh dijadikan bukti untuk mendakwa dia di mahkamah.

Dengan perkongsian maklumat ini aku harap sangat dapat bantu PDRM tangkap perusuh yang telah buat kacau tempoh hari.

Kalau ada rewards untuk maklumat hingga PDRM berjaya tangkap perusuh ni, minta tinggalkan maklumat macam mana aku nak claim reward tu di ruangan komen yer...heheheh

Apapun Malaysia Aman tanpa rusahan. 

HIDUP PDRM!!!

JPX


16 comments:

Aman said...

boleh jadi mato-mato la ko ni..hahaha

Anonymous said...

Ada sorang lagi geng dia.

ISHAK BIN TAMPOK
BEKERJA DI KILANG BUAT SARONG TANGAN

"ANSELL"
AIR KEROH MELAKA

TIAP TIAP HARI KUTUK NAJIB DAN KERAJAAN.

KAMI YG TAK TERLIBAT DNG POLITIK NI PUN MENYAMPAH DGN FITNAH DIA.

Anonymous said...

kejap lagi kena tangkap ler tu

Anonymous said...

oh ini ke babi ni..mari kita terbalikkan kereta dia..

Anonymous said...

baik nasib muka sanak saudara, kaum kerabat aku takde.
wakalu aku bukan dari golongan bangsawan, tapi undang-undang jangan dilawann

Anonymous said...

mesti farhan ni tengah menyorok dalam tong beras.

Anonymous said...

hah..kan dah kena spot!!!kalau ada faedah ok jugak ini bakal bergelar banduan ler pulak!!!

Anonymous said...

heran kan..serang polis berani, tampil serah diri takut...
berani krn benar, taku tkrn salah, knp takut serah diri..? mmg diri buat salah kan?

Anonymous said...

Dia ni mmg bangsat... Petualang bangsa...
http://miazarraannur.blogspot.com/2012/05/global-research-canada-dedahkan-bersih.html?m=1

Anonymous said...

Salam brader... hang pi ja dekat ipk melaka tu bagi maklumat ni.... jangan takut brader maklumat brader akan dirahsiakan... apa nak takut brader, orang dah nak hancorkan negara kita takkan kita nak biaq kot.....

Jiwa Paradox said...

TQ KEPADA SEMUA YANG KOMEN. MMG DAH BERI PADA POLIS DAH INFO NI. TQ SEKALI LAGI

Anonymous said...

Hahaha..boleh share dengan gua reward yang lu dapat nanti bro JPX...aku pun ada maklumat tambahan..kah..kah

aloqlaloq said...

memang handal jiwa paradox.. ni mesti tengok dalam gelok keramat.. macam nujum pak belalang..tahniah!!!!

Anonymous said...

tak dapat hadiah pun takpe.dengan memberi informasi ini anda telah menolong negara dari musuh durjana.
tolong negara bermakna JIHAD.
anda akan mati SYAHID.
bukan aku kata.INI FIRMAN TUHAN.

Anonymous said...

kalau dia kena tangkap tolong bagi tau aku. sebab aku nak hantar pisang kat mesjid. tanda kesyukuran.

Mael Pengerang said...

Salam Perjuangan...
Mohon pautkan blog kami, maelpengerang.blogspot.com ke ruang
blog list Tuan/Puan.
Untuk pengetahuan,blog hebat Tuan/Puan telah
pun kami senaraikan didalam blog list kami.
Kerjasama amat dihargai.
TQ.

Blog url: http://maelpengerang.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa