Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, March 22, 2012

NURUL IZZAH ANJUR ZINA MATA DI DALAM RUMAH ALLAH!!!



 
 

Sekali lagi kesucian rumah Allah SWT dicemarkan oleh pakatan pembangkang. Sesudah Teo Nie Ching masuk ke surau pada bulan Ramadhan, William Leong masuk ke masjid untuk tagih undi, Xavier masuk masjid bagi khutbah, DAP bersenam robik dengan berpakaian seksi di perkarangan masjid, Teresa Kok masuk ke surau dengan memakai skirt. 

Kali ini Nurul Izzah pula mencemarkan madrasah. Sungguh memalukan bila anak Pak Syeikh ini tidak langsung peka pada kemuliaan rumah ibadat orang Islam. Lihatlah bagaimana biadapnya mereka masuk tanpa menutup aurat ke dalam madrashah. 

Kejadian berlaku pada 18 Mac 2012 di Madrasah Itifiqah AdDiniah, Rumah Pangsa 4 Tingkat Kg. Kerinchi dalam satu program konvoi anjuran Nurul Izzah. Foto diambil dari blog Rezqeen Hill.

Apakah tiada langsung seorang pun orang Melayu dalam PAS dan PKR yang berani menegur perbuatan mereka ini? Inilah sikap liberal yang dibawa oleh pembangkang, mereka sewenang wenangnya membiarkan rumah Allah SWT dicemari. Dengan lidah pun mereka takut menegur, lagikan pula jika berkuasa penuh, entah di mana kedudukan Islam pada pandangan mereka.

7 comments:

Anonymous said...

dah takde harga langsung agama Islam dalam pkr

Anonymous said...

apa cina yang pakai seluar pendek tu ingat surau ni macam tokong dia ke??

Anonymous said...

yang sepatutnya menegur bukan orang melayu ... tetapi memadai dengan seorang islam ... kerana ini ialah rumah ibadah untuk umat islam

Anonymous said...

nurul izzah celaka kau...

Unknown said...

INI LAH HASIL YANG PKR MAHUKAN UNTUK MALAYSIA BARU

Anonymous said...

PAS DA JAHANAM...SEMUA SEBAB MAU UNDI..TP MEK ALUPA X ADA PUAK2 TU MAU SOKONG PAS...PAS HANYA DI KUDAKAN SEBAB SEMUA BIJAK CAKAP TP X PANDAI BUAT KEJA..

Anonymous said...

sori....please jgn samakan bangsa okay..saya cina tpi sy islam..jgn igt dunia nie melayu ja islam..jga bhasa saudara..kita bsaudara dunia akhirat..nak tnya...kaum badwi kencing d luar masjid..ada nabi muhammad S.A.W hina org badwi tu ,cm korang?salam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa