Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, February 20, 2012

WAN AZIZAH TERIMA ANUGERAH WANITA CONTOH DARI ISREAL!!!





SYABAS KAK JIJAH...
MEMANG PAYAH KALAU DAPAT LAKI GILA...
SEMUA MAKLUM BRO ANWAR BIN IBRAHIM BANYAK GILANYA...
GILA KUASA...
GILA DOLLAR...
GILA NOT RM500 DAN RM1000..
GILA BETINA...
GILA BONTOT JANTAN...
GILA YAHUDI...
SERBA SERBI GILA...
SAMPAI JAM TANGAN PUN BOLEH LUPA...
KAK JIJAH YANG PENING NAK COVER...
TAPI TAK PER...
INI SEMUA PENGORBANAN SEORANG ISTERI..
TAPI KORBAN BIARLAH BERPADA...
JAM TANGAN JANGAN LUPA TUNJUK YER...

JPX




Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah hari ini menggesa dan merayu agar UMNO dan Barisan Nasional menghentikan serangan terhadap suaminya Anwar Ibrahim berkaitan isu “Keselamatan Negara Israel”’.

Beliau yang menyifatkan semuanya fitnah, Presiden PKR itu beranggapan ianya tidak sewajarnya dipolitikkan memandangkan Anwar telah pun membuat satu penjelasan berhubung kenyataan itu baru-baru ini, selain pandangan pemimpin Hamas, Khaled Meshaa ketika kunjungannya ke Qatar.

"Jika pemimpin Hamas sendiri pun sudah menerima dengan baik perkara ini, kenapa kita pula yang harus perbesarkan? Saya menganggap ini satu salah faham yang perlu diperbetulkan. Tak ada isu pun dalam perkara ini, tapi ia diperbesarkan oleh Umno dan Barisan Nasional (BN)," kata Wan Azizah seperti yang dilaporkan portal berita online KL Pos (klpost.com)

Anwar sebelum ini telah memberi kenyataan rasmi berhubung pandangan beliau mengenai keselamatan Israel yang disiarkan melalui akhbar Wall Street Journal.

Kenyataan tersebut dikeluarkan susulan gesaan dari Dewan Ulama Pas dan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat Selasa lalu yang meminta Anwar menarik balik kenyataan atau meminta maaf serta menyaman pihak Wall Street Journal jika laporan hasil temu bual dalam akhbar itu tidak betul.

Bagaimana pun hingga hari ini, tidak ada sebarang tindakan terhadap Wall Street Journal dari pihak Anwar maupun PKR.-KLPOS

4 comments:

Anonymous said...

timber-mewthisoMelayu YahadutMizrahi sokong Israel itu,merupa amalan wajib kifayah baginya.Takkah anda ketahui Melayu itu pecahan dari Bani Israel juga.Apa kata Paduka SangTawal?

Anonymous said...

sblm ni aku malas nk kat keras2 kat org pompuan, tp kali ni mmg aku nk ckp betina ni bodo gila babi, UMNO x pnah pun dok ungkit pasai statement laki dia, pesai dia x tibai penganut2 PAS yg dok balun laki dia..
dh laki dia sokong israel org len plak dia nk tuduh, betina bangang la lu jijah weii.. lu tarak pandai jg akidah fmily lu la jijah...

Unknown said...

Anwar, pergilah saman Wall Street Journal kalau kenyataan kau diputarbelit. Ada berani?

NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Unknown said...

MEMANG SUSAH KALAU DAPAT LAKI MACAM BRO ANWAR BIN IBRAHIM (BABI). MANA TAKNYA, SEMUA DIA NAK...
YANG JAHAT DIA BUAT, BINI PULAK YANG KENA TANGGUNG..KESIAN...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa