Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, February 07, 2012

SYABAS KEPADA KADIR SHEIKH FADZIR BERJAYA MEMPERLEKEHKAN BADAN DISPLIN UMNO!!!



KADIR SHEIKH FADZIR AKU KATEGORIKAN SEBAGAI MAMAK YANG PALING LOW CLASS DI MALAYSIA. MAMAK LOW CLASS NI PERNAH DILANTIK SEBAGAI MENTERI PENERANGAN SEMASA ERA PAK LAH DAN BUKANLAH DARI KALANGAN MENTERI YANG CEMERLANG KEPUTUSAN KERJANYA.

DALAM UMNO, SI MAMAK LOW CLASS NI KALAH DALAM PEMILIHAN UMNO 2004. SEBAGAI KETUA UMNO BAHAGIAN KULIM, SI MAMAK LOW CLASS NI TELAH BAGI LALUAN KEPADA ADIKNYA UNTUK BERTANDING KERUSI PARLIMEN KULIM/BANDAR BARU DALAM PRU 12 DAN BN TELAH KALAH KEPADA ZULKIFLI NORDIN (PKR KINI BEBAS).






JADIK BILA AGAKNYA NAK KASI SELESAI???
MAMAK LOW CLASS NI APA STATUS DIA???
ADAKAH DIA MASIH AHLI UMNO???
TAK SALAH KE AHLI UMNO BUAT MACAM NI???
APA LEBIHNYA KEAHLIAN MAMAK NI SAMPAI DIA BOLEH BUAT SUKA HATI???
TAKDE SIAPA KE YANG BOLEH AMBIL TINDAKAN??
BADAN DISIPLIN UMNO TIDOR KER???
NAK KENA HANTAR DAN SEMBAHKAN LAPORAN KE BARU NAK BERTINDAK???
TAKKAN NAK TUNGGU ARAHAN AKU BARU NAK BERTINDAK???
TAK KAN NAK TUNGGU UMNO  NI JAHANAM BARU NAK BERTINDAK???
JANGAN LER BUAT KERJA MACAM MINDA ORANG DUNIA KE TIGA...

JPX

4 comments:

Anonymous said...

Dia kena gugur dari senarai menteri antara sebabnya nak try kakitangan RTM. Menangis2 budak tu lari keluar dari bilik menteri sebab dia tarik kain budak ni.

Anonymous said...

mungkin ada sesiapa yang dapat terangkan apa yang sebenarnya berlaku kepada pemimpin pemimpin UMNO atau sepatutnya kah pemimpin yang "silent" itu di tamatkan perkhidmatanya? saya rasakan, sekiranya SEMUA pemimpin yang ada, tahu tugas tugas mereka dan menjalankanya dengan betul, negara kita tidaklah jadi sebigini. Mereka seolahnya takut bertindak disebabkan mungkin mereka tak faham akan tugas yang disandang mereka.

contohnya agama kita diperlekehkan, dimana menteri yang menjaga hal ehwal agama?

negara kita diperlekehkan diluar negara, dimana menteri yang bertanggungjawab; dsb

ramai ahli UMNO tidak daftar mengundi, dimana pulak wakil wakil rakyat, JKKK dan JKKP serta ketua ketua cawangan?

hari ini yang kita lihat PM dan TPM yang memenuhkan dada dada akhbar, menteri yang lainnya.....? dialam cyber, blog blog pro kerajaan bekerja begitu gigih dan bersemangat mempertahankan kerajaan dan menangkis tomahan dan fitnah yang dilemparkan pehak pembangkang. adakah bermakna menteri menteri yang terlibat dalam menangani isu isu itu berpeluk tubuh dan hanya menuntun dari luar?

for this coming election, IF BN still gain power, pilihlah hanya mereka mereka yang layak untuk menjadi menteri. orang senior tak semestinya boleh buat kerja, therefore:

PUT THE RIGHT PERSON FOR THE RIGHT JOB

sekian dan terima kasih.

Anonymous said...

org mcmni yg buat umno kalah dlm pilihanraya 2008..dah kaya raya..dia nak apa lg? jenis yg tak cukup2 hal dunia..org perak getik tengok muka org mcm ni..org kedah dah tolak dia..camne dia nak hidup melainkan p menyembah pakatan haram yg diludahnya dulu..bila lg nak tendang dia drp umno? umno tak perlu ahli yg jd gunting dlm lipatan..

Unknown said...

Kadir cuba nak cari glamor. Lepas ni Pakatan boleh buat sidang media besar-besaran sambut Kadir. UMNO x mau org mcm ni!!

NURUL IZZAH TAK BERANI ANGKAT MUKA DEPAN PENDUDUK PPR!!Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa