Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, February 09, 2012

RAHSIA CINTA NIK AZIZ ZAMAN SEKOLAH DIBOCORKAN OLEH .........




HABIS LER PORK NICK NAJIS...
DAH TAKDE MARKET LER KAU LEPAS NI...
HABIS BOCOR RAHSIA KAU SELAMA NI..
BIAR ORANG TAHU KEJAHATAN YANG KAU LAKUKAN...
BIAR RAKYAT NILAI SIAPA SEBENARNYA DIRI KAU...

JPX

Badan Perhubungan UMNO Kelantan akan mengeluarkan risalah yang menceritakan secara terperinci semua bantuan kewangan kerajaan pusat kepada Kelantan, bagi menangkis fitnah pembangkang kononnya UMNO menzalimi rakyat negeri ini.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata risalah tersebut akan diedarkan dua minggu lagi.

"Kita sudah rancang lama, saya bersama Timbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussin, kita nak cerita keadaan sebenarnya supaya rakyat Kelantan tahu bantuan kewangan yang kerajaan pusat berikan kepada Kelantan," katanya.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata umpamanya, dalam isu bekalan air bersih, kerajaan pusat banyak membantu kerajaan Kelantan dengan memberikan pinjaman tanpa faedah sebanyak RM600 juta dan sebanyak RM213 juta untuk menaiktaraf loji air di seluruh negeri ini.

Beliau berkata pihaknya juga akan menganjurkan lebih banyak majlis penerangan supaya rakyat mendapat penjelasan tepat berkaitan sesuatu isu yang diputarbelitkan pembangkang.

1 comment:

Anonymous said...

Orang kelantan akan percaya kah. bagi mereka apa juga yang buruk terhadap nik aziz semuanya fitnah. tetapi apa juga yang keluar dari mulut nik aziz semua betul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa