Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, February 23, 2012

PEMIMPIN PAS BAKAL BERHADAPAN HUKUM PENJARA KERANA NYANYI LAGU GERAJA KRISTIAN!!!


Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat, Aiman Athirah Al-Jundi (gambar) adalah diantara 11 orang individu yang dijatuhkan hukuman penjara sehari dan denda RM2000 oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur kerana didapati bersalah menyertai perhimpinan haram Mansuh ISA pada 1 Ogos 2009. 

Kalau rakan-rakan pembaca sekalian masih ingat, Aiman Athirah ini adalah individu yang mengepalai sekumpulan wanita PAS dan PKR yang meroyan dan menggila terpekik terlolong apabila Anwar dibebaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari dulu.

Harap jika dipenjara nanti, tiada mana-mana warden lelaki yang cuba-cuba buat kerja bodoh dengan mengancam mahu merogol beliau. 

Bukan apa, dulu Aiman Athirah pernah membuat kenyataan yang dia pernah diancam untuk dirogol oleh anggota polis semasa ditahan didalam lokap. HORAS

3 comments:

Hemi Sfera said...

NAK ROGOL????
DIA???
Eeeuuuuwwww.............

Anonymous said...

dia perasan je

Anonymous said...

muka mcm tong taik, bagus kalau kene penjara 10thn. ni kene sari jekk. alahaii.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa