Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, February 29, 2012

PANAS: MODEL KULIT HITAM MENAWARKAN BONTOT BAGI DILIWAT OLEH ANWAR




Aku sendiri yakin dan percaya Abd Kadir mamak paling low class ni dah gilakan jawatan. 

Bila mamak low class ni dah tak dapat jadik menteri dia mula meroyan. Jadik dia rasa dengan membontoti Anwar mungkin dia akan dapat jadi menteri bila Anwar jadi Perdana Menteri nanti..

Kalau jenis mamak low class ni, memang jangan buat kawan. Memang tak boleh letak kepercayaan dan dipercayai. Sekarang mamak ni dah tunjukan wajah dia yang sebenar.
Dalam kita sebuk nak menghadapi PRU 13, patutnya mamak ni yang dari kecik makan minum dia UMNO yang bagi, bantu sehabis baik untuk pastikan UMNO menang. Ini lain pulak, dia main bangsat nak jahanamkan UMNO pulak.

Kalau orang luar parti dan parti lawan boleh nampak benda ini dan siap cabar mamak ni beri keterangan. tak kan pemimpin UMNO dan Badan Disiplin UMNO masih tak nampak pasal hal ini. Bila agaknya pemimpin UMNO nak komen atau bercakap pasal benda ni??? >>>DI SINI<<<

Adakah Badan Disiplin UMNO takut dengan si mamak low class sekor ni??? Kenapa payah sangat nak ambil tindakan kepada mamaklow class ni??? Adakah nak tunggu UMNO dah jahanam dan dijahanamkan oleh orang UMNO sendiri baru nak bertindak???

Memang sejarah bangsa dan negara yang hebat mesti ada bangsat yang buat onar dari dalam. Tapi hari ini kita semua dah tahu siapa si bangsat itu dan kita punya masa untuk ambil tindakan.

Kegagalan untuk ambil tindakan adalah membenarkan si bangsat itu menjahanamkan apa yang selama ini kita bina dengan keringat dan darah serta menjahanam perjuangan sebuah bangsa yang panjang sejarahnya!!!

BACA SEJARAH MAMAK LOW CLASS INI
>>>DI SINI<<<

JPX

5 comments:

Adi Kencana said...

Org tua dah x relevan cuba nak cari glamor...

NURUL IZZAH SESAT DI LEMBAH PANTAI PART I. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

aku rasa ada ramai lagi yang tak dapat jawatan tapi takde yang sanggup buat macam apa yang si kadir ni buat. jangan hanya kerana jawatan sanggup berpaling tadah!!

182 said...

anak muda pun dah muak dengan perangai orang macam ni. langsung tak setia. setia hanya pada pangkat dan harta.

Anonymous said...

mamak ni mmg low class. setaraf pariah!!!

Anonymous said...

mamak dan keling xde beza dari segi butar belit dan tamaknya. yg membezakan cuma agamanya sahaja. yg paling bahaya, mamak yg pernah berkuasa... mmg keling sgt !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa