Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, February 28, 2012

PANAS: BUKTI USTAZ BADRUL AMIN "PUKUL" ISTERI ORANG DAN PUKUL ISTERI SENDIRI



Seperti yang dijangka, UMNO adalah penyebab utama Ustaz Badrul Amin, Pemimpin PKR ditangkap khalwat.

Satu laporan di Free Malaysia Today,Ustaz Badrul jelas menunding jari kepada UMNO dan wanita serta suaminya adalah perancang utama kerja jahat ini untuk menjatuhkan beliau dan memburukan PKR.

Alasan mudah dan murah ini amatlah jelik sekali. Ini semua memang dalam jangkaan aku dan semua. Kini jangkaan ini menjadi kenyataan.

Agak menghairankan bila sesuatu yang terjadi melibatkan akhlak pemimpin PKR, UMNO dituduh menjadi puncanya. Di mana logiknya???

Adakah UMNO yang kawal nafsu seks Ustaz Badrul Amin???

Adakah UMNO yang rangsang nafsu seks Ustaz Badrul Amin???

Dalam kes khalwat terbaru melibatkan Ustaz Badrul Amin, dia mengatakan cuba membantu wanita tersebut yang sedang menghadapi masalah dan ancaman dari suaminya.

Ustaz Badrul Amin cuba jadi kaunselor rumahtangga dengan memberikan bilik hotel kepada wanita tersebut dan memberikan kaunseling percuma di dalam bilik hotel. 

Jadi dalam kes ini, siapa yang sediakan bilik hotel???

Siapa yang bayar bilik hotel itu???

Adakah UMNO yang sediakan semua ini???

Jika Ustaz Badrul Amin seorang kaunselor yang baik, kenapa pulak rumahtangga dia sendiri tak tenteram dan huru hara??

Isteri Ustaz Badrul Amin sendiri pernah membuat laporan Polis kerana menjadi mangsa pukulan suaminya sendiri. Jelas di sini Ustaz Badrul Amin bukan seorang yang baik akhlaknya dan seorang yang dayus.

Dua laporan Polis ini adalah bukti Ustaz BAdrul Amin adalah seorang yang jahat, kejam dan dayus. 

Adakah kegagalan dia mengawal nafsu marahnya hingga memukul isterinya adalah salah UMNO??

Adakah UMNO minta isteri Ustaz Badrul Amin buat laporan Polis ini??

Kenapa hanya bila kesalahan melibatkan nafsu seks sahaja orang Pakatan Rakyat nak salahkan UMNO??




Perlakuan Ustaz Badrul Amin ini langsung tidak mengambarkan apa yang kononnya adalah perjuangannya. Semua patah perkataan dalam ceramah politiknya adalah dusta dan bertentangan dengan apa yang dia perkatakan.

Terlalu mudah untuk menuduh UMNO atau siapa sahaja di atas kesalahan yang dia lakukan. Masa telah membuktikan bahawa sedikit demi sedikit kejahatan dan wajah sebenar Pakatan Rakyat.

Doa dan solat hajat kumpulan ini telah Allah makbulkan. Hati dan akal yang baik sahaja boleh menilai apam yang Allah telah bentangkan untuk mereka.

Kepada yang sudah tahu jangan terus terpedaya dan pastikan yang tidak tahu diterangkan sejelasnya siapa Pakatan Rakyat sebenarnya.

Kegagalan untuk tahu siapa Pakatan Rakyat sebenarnya seperti membenarkan kita diliwat dan dipukul oleh mereka dalam keadaan kita tidak sedarkan diri.

Setiap undi kepada PR adalah undi kepada penjenayah seks dan penjenayah keganasan rumahtangga!!!

JPX 


3 comments:

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

usin said...

untuk makluman anda semua, umno adalah gantinama kepada kejahatan. asal ada kejahatan, perangkap, liwat, khalwat, rasuah, balun bini org semuanya boleh dinamakan umno. hehehe...glamour sungguh umno ni. semuanya kerana umno. ops lupa...rodok stor kunyitpun umno jugak tau...hahaha

Anonymous said...

ostad burit ni nampak sgt pilih kasih...dgn isteri sendiri dia bantai pakai tangan jer, tapi dgn isteri org dia bantai pakai cota..mmg jahat sgt dia ni.. iltent

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa