Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, February 15, 2012

ANWAR SOKONG HINDU SEBAGAI AGAMA RASMI MALAYSIA!!!




PERDANA MENTERI TERUK DIHENTAM OLEH PAKATAN RAKYAT TERUTAMANYA OLEH PAS BILA PM SAMBUT THAIPUSAM DI BATU CAVE BERSAMA PENGANUT AGAMA HINDU BARU-BARU INI.


BERIKUT ADALAH KOMEN MEREKA YANG AKU AMIK DARI RBF:


Ketua Penerangan Pemuda Pas - Sumber berita : harakahdaily
Dewan Pemuda PAS Pusat mahu lebih ramai para ulama, mufti dan golongan agamawan tampil menyatakan pandangan terhadap tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang hadir ke upacara agama di Batu Caves sempena perayaan Thaipusam minggu lalu.

Ketua Penerangannya, Riduan Mohamad Nor berkata, golongan itu perluberani untuk menyatakan kebenaran seperti yang ditunjukkan oleh Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang membantah tindakan Najib itu dan menyifatkannya sebagai ‘menggadai akidah’.

"Pemuda PAS melihat keberanian inilah yang perlu ditunjukkan oleh para Mufti di negara ini apabil melihat kemungkaran berlaku di depan mata tanpa mengira siapa pun pelakunya.


Ketua Pemuda Pas - Sumber berita : harakahdaily

"Kita minta fatwa yang betul-betul jelas, berani dan telus daripada pihak agama dan jangan jual agama demi kepentingan sendiri," tegas Ketua Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Hassan.

Beliau menyatakan ketika diminta mengulas mengenai tindakan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang menegur Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak merayakan Hari Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

Beliau menyokong tindakan itu dan berharap lebih ramai agamawan tampil menyatakan pendirian.

Naib Presiden Pas - Sumber berita : harakahdaily

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menuntut Datuk Seri Jamil Khir Baharom selaku menteri agama agar segera menyatakan pendirian berhubung kehadiran Perdana Menteri ke perayaan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

Ini kerana, Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria telah menyifatkan Datuk Seri Najib Razak "menggadai akidah" kerana hadir dalam upacara keagamaan yang haram di sisi Islam.

Beliau berkata, adalah pelik jika menteri yang sepatutnya menasihati Najib berdiam diri sehingga teguran dan tegahan terpaksa datang dari Mufti Perakpula.

RBF JUGAK ADA SIAR GAMBAR ANWAR IBRAHIM >>>DISINI<<< SAMBUT PONGGAL DI KUIL SRI MAHA MARRIAMMAN, BATU GAJAH, PERAK.


ANWAR SIAP DIARAK NAIK LEMBU, PAKAI "SONGKOK", HINDU, MENYANYI DAN MENARI INDIA LAGI. ANWAR MEMANG HEBAT.

JADI, KITA SABAR SIKIT DAN TUNGGU APA PULAK KOMEN ULAMAK PAS TENTANG KESAH INI.

JPX

1 comment:

Anonymous said...

TAK BLEH TAHAN GELAK SEBAB AYAH PIN KERAJAAN LANGIT...
ANWAR PLAK BAKAL KERAJAAN STORE KUNYIT...

PADAYAPPA DAH DIANGKAT JADI WALI PADAYAPPARIA...

PEJUANG HAMAS...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa