Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, January 04, 2012

POLIS ATAU PINTU KACA YANG PERLU BERTANGGUNGJAWAB ATAS KEPALA MAHASISWA YANG PECAH!!!




DOKTOR PRO BN DAH KELUAR HUJAH...
DOKTOR PRO PR APASAL TAK JAWAB???
KALAU SENYAP TANDA SETUJU LER TU...
KALAU TAKDE LAPORAN...
REKA JER SATU LAPORAN...
MACAM TAK BIASA JER BUAT LAPORAN PALSU KAN...
HEHEHE...

JPX

1. Pelbagai versi telah kita dengar, Daripada nazak ke koma, patah tulang pipi ke patah tulang rusuk ke patah gigi geraham. Jika anda tidak hati-hati, anda mungkin boleh percaya.


2. Kita menunggu laporan perubatan yang sahih tentang kecederaan Safwan Anang dan juga Amar Rasyidi yang kononnya dibelasah oleh pihak polis.

3. Facebookers dan bloggers pro-pembangkang telah menyebarkan foto Amar Rasyidi di bawah sebagai 'bukti dibelasah dan dipukul sehingga tenat'.

4. Apabila MiM teliti foto di bawah, terdapat unsur-unsur pembohongan yang cuba diputarbelitkan oleh jentera pro-pembangkang.

5. Bagi orang biasa, mereka mungkin boleh tertipu dengan propaganda tersebut tetapi bukan semua.

6. Sebagai seorang doktor perubatan, MiM ingin terangkan bahawa luka atau laceration yang telah dijahit itu merupakan luka yang lurus dan bersih.

7. Dan hanya satu cara sahaja luka itu dihasilkan iaitu sesuatu yang tajam seperti pisau atau kaca.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa