Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, January 17, 2012

PAS HALALKAN TARIAN SEPARUH BOGEL!!!




Walaupun Penang berkongsi gelaran Bandaraya Warisan Dunia Unesco bersama Melaka, namun Penang belom cukup hebat kalau nak bercerita pasal perlancongan.

Memang kalau kita lihat, memang Penang jadi tumpuan pelancong luar dan dalam negara setiap kali musim cuti.  Penang memang destinasi perlancong yang indah dan menarik untuk dikunjungi bersama keluarga dan sahabat handai.

Tapi, Penang masih jauh ketinggalan dengan Melaka. Mana tidaknya, minggu lalu Malajah New York Times telah menyenaraikan Melaka di tempat ke 27 dari 45 destinasi di seluruh dunia yang perlu dikunjungi pada 2012.

Mungkin kerana cemburu dan baran tidak tersenarai, maka kerajaan DAP Komunis Penang mengambil langkah drastik. Mereka mengambil keputusan untuk memperbanyakkan lagi wanita seksi dan separuh bogel di negeri itu bagi menarik minat pelacong.

Tengok sahaja video di bawah, satu kelab malam saban kali menganjurkan siri pertanding tarian seksi yang disertai oleh penari yang mampu membuatkan serba orang PAS bergoyang dan terus ke lantai.



Tapi yang peliknya, kenapa PAS iaitu Parti Islam SeMalaysia Penang buat tak tahu jer???

Kenapa kalau benda buruk kat negeri orang cepat jer mulut mereka nak komen???

Majlis Ulamak PAS Penang dah kena nasi kangkang ke???

DAP telah menguasai PAS di Penang ke???

DAP boss kepada PAS ke???

Kita tak kesah sangat kalau dia cerita buruk orang tapi dia tak buat benda tu. Ini lebih dari kes kata dulang dah ni.....

Kalau yer pun nak berlawan, gunakan taktik yang elok sikit. Melaka dipilih mesti ada sebab dan Penang boleh ler tanya YAB Ketua Menteri Melaka apa sebabnya.

Tapi kita ucapkan syabas juga kepada DAP Penang yang berjaya sediakan santapan dan ruang kepada warga PAS untuk ujikaji ubat kuat yang mereka banyak iklankan di Harakah tu....hahahahahahaha

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa