Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, January 03, 2012

NIK AZIZ MINUM RACUN RUMPAI BILA BACA BERITA




80 AHLI PAS PASIR PUTEH KELANTAN SERTAI UMNO


AHLI-AHLI PAS PASIR PUTEH KELANTAN SERTAI UMNO

Mymassa menerima kiriman emel dari Kg. Air Tawar, Pasir Puteh, Kelantan dengan tema Program Selamat Tinggal PAS yang di buat pada hari jumaat 30/12/2011.

Seramai 80 orang bekas ahli Pas telah mengisi borang menyertai UMNO di kawasan tersebut. Ketua Bahagian Pasir Puteh Cikgu Awi sendiri yang turun merasmikan program tersebut. Untuk makluman bahawa DUN Semerak adalah di bawah Y.B. Wan Hassan( Pas). 

Trend sokongan terhadap UMNO semakin meningkat dari hari kehari kerana gerak kerja yang tersusun oleh UMNO bahagian dan kerjasama dari semua pihak yang terlibat. UMNO Bahagian Pasir Puteh telah mengadakan beberapa siri ceramah berbentuk pembongkaran isu-isu semasa. Berita lain akan menyusul kemudian. 

SUMBER: MYMASSA

2 comments:

Anonymous said...

Orang Pas Kelantan tinggal Pok Nik Ajis sorang jer sekarang...Yang lain2 semua dah masuk UMNO....Tp bila PRU umno tak juga menang....Heran AMBO>>>Nak Kiro lagu mana nihhh....AUTA ko BARUA>>>

Anonymous said...

heheheee... Pas parti rosak tunggu masa nak rebah......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa