Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, January 02, 2012

BLOGGER PAS DEDAHKAN RAHSIA SULIT KETUA MENTERI MELAKA


SALAH SATU KEBOLEHAN BLOGGER PAKATAN RAKYAT TERUTAMANYA BLOGGER PAS ADALAH MEREKA MAMPU CIPTA SESUATU ISU YANG LAWAK HANYA UNTUK MEMPERLIHAT KELAWAKAN DIRI MEREKA.

SATU CONTOH YANG PALING BAGUS ADALAH YUSOF WAHAB. DIA NI SEORANG TUA YANG ADA KAMERA DIGITAL DAN PANDAI MENGGUNAKAN BLOGSPOT. KISAH KELAKAR ORANG TUA INI BOLEH DI BACA DI SINI DAN DI SINI

CONTOH KEDUA ADALAH BLOG KIJANG EMAS. AKU ADA IKUT BEBERAPA ENTRI DI BLOG ITU DAN TERNYATA BLOG ITU PUNYA KEBOLEHAN YANG LEBIH TINGGI DARI BLOG PAS YANG LAIN.

NAK DIJADIKAN CERITA, BLOG INI KONONNYA BERJAYA MENGUMPULKAN BUKTI DAN TELAH MENDEDAHKAN SATU SINDIKET BAWA MASUK PENGUNDI HANTU KE DUN DI DALAM NEGERI MELAKA. BLOG INI JUGA LAPOR ADA BUKTI UNTUK KAITKAN KERJA INI DENGAN KETUA MENTERI MELAKA DAN EXCO KERAJAAN NEGERI.

NAK KASI SEDAP CERITA KELAKAR, KIJANG EMAS NI PUN LETAK LER BEBERAPA KEPING GAMBAR KONONNYA SEBAGAI BUKTI. GAMBARNYA SEPERTI DI BAWAH.




JADI APA YANG KIJANG EMAS CUBA SIMPULKAN DENGAN PENDEDAHAN GAMBAR INI???

APA YANG KAU CUBA KAITKAN GAMBAR INI DENGAN CERITA YANG KAU BAWA???

APA KAU RASA DENGAN GAMBAR INI ORANG MELAKA AKAN PERCAYA DAN AKAN UNDI PAS???

KAU RASA DENGAN GAMBAR INI ORANG AKAN PERCAYA DAN TERTIPU DENGAN PENIPUAN KAU INI??

DAN HANYA DENGAN GAMBAR INI KAU RASA KAU MEMENANGKAN CALON PAS DALAM PRU YANG AKAN DATANG???

KITA SEMUA SEDAR DAN SEDIA MAKLUM, PAS SANGAT TERDESAK UNTUK MEREBUT KERUSI PERTAMA DI MELAKA. JADI SEGALA KERJA JAHAT MEREKA PERLU DIGANDAKAN UNTUK MENJAYAKAN HASRAT MEREKA.

KIJANG EMAS PERLU KERJA KUAT LAGI UNTUK BAWA LEBIH BANYAK BUKTI YANG BOLEH MEYAKINKAN RAKYAT SUPAYA PERCAYA DENGA CERITA YANG KAU BUAT INI.

JPX

2 comments:

Cencaluk said...

Salam,

Sebagai anak melaka aku yakin PAS takkan bertapak di Melaka lagi.

Walaupun PAS nampak ada di Melaka tapi hakikatnya mereka ibarat langau sahaja di sini.

Melaka negeri yang bersih maka langau akan disapu jauh dari Melaka.

PAS kini sudah kurang mendpat sambutan rakyat negeri Melaka.

Ini dapat dilihat sendiri dengan setiap program yang diadakan hanya mendapat sambutan dingin kenkadang rumah keduri sunat lebih ramai dari program PAS.....

Sendiri mau ingat le.....

Anonymous said...

Anwar Ibrahim, Adam Adli dan Khalid Ibrahim adalah boneka kepada DAP. Pemerintah Selangor ialah DAP yang tidak hormat Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu.

Minta semua pengudi jangan undi parti yang bukan UMNO, undi parti UMNO sahaja. undi BN jika perlu, jangan jadikan orang kafir sebagai Pemimpin, kerana mereka tidak layak jadi pemimpin kita umat Islam di tanah Melayu Islam.

jangan beli produk Cina dan bukan Melayu yang Lain.

Hapuskan hak mengundi non-bumiputra kerana mereka cuma nak tanah kuasa dan tidak hormat Melayu dan Raja Raja Melayu, cuma fikir Tanah Besar Cina.

Hang Tuah juga Cina cina lahanat ini pertikaikan, walhal itulah antara Wira Melayu.

Hapuskan Bahasa, tulisan dan fahaman Cina di malaysia. Kita tidak Perlukan orang Cina di MALAYsia.

Orang Cina malaysia juga tidak hormat undang undang.

Mereka adalah bapa pelacuran, perjudian, along haram, rumah urut haram, DVD haram, pusat judi haram, perosak bahasa Melayu, tidak mahu cakap Melayu walau sudah 40 tahun tinggal di Malaysia.

Tidak hormat Raja-raja Melayu, undang undang Negara dan undang undang Jalan raya.

Cina tamak haloba, Kerajaan punya semua nak percuma, Cina punya semua mahal.

Cina juga penyebab krisis ekonomi di Malaysia, mereka yang menaikkan harga barang-barang harian, harga rumah, sewa kedai, kereta, motor, alat ganti,pakaian, alat rumah dan sebagainya.


MCA, Gerakan atau DAP...mereka tetap Cina yang berusaha merampas tanah Melayu MALAYsia untuk di jadikan CINAsia.

Mereka juga sentiasa tamak haloba dan memaksa PAS dan PKR tunduk kepada kehendak mereka setiap masa.

Ambil semula tanah dan harta Melayu yang telah di ambil oleh DAP, MCA dan Gerakan. hapuskan parti lain selain UMNO dan BN.

Adam Adli...pergi habiskan belajar atau berhenti dari UPSI...budak tak malu, CGPA pun setakat cukup makan, nak tunjuk pandai.

Fared430

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa