Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, January 25, 2012

ANWAR IBRAHIM UPAH GAY BOY SATU ROUND UNTUK TULIS CERITA PALSU



ITU DIA...
KANTOI SEKANTOINYA...
KALAU PENULIS TAKDE ETIKA...
BERITANYA MESTI PALSU BELAKA..
JADI PENDEK CERITA...
BERITA BOHONG TAK BOLEH PERCAYA...
PENUH DUSTA DAN TIPU DAYA...
KITA PUN TAU SIAPA MEREKA...
JADI KITA SEMUA PAKAT JANGAN PERCAYA YA....

JPX

Pemfitnah DS Rosmah Mansor, Andrew Hornery dari Akhbar Sydney Morning Herald  pernah ditabalkan sebagai antara "Australia Worst Journalist" atau wartawan Autralia yang paling teruk. Di Australia, terdapat satu badan yang mengiktiraf wartawan-wartawan yang paling buruk dan paling teruk reputasinya. 

Laman web badan berkenaan boleh diakses di http://www.australiasworstjournalist.com.au/

Hasil carian ke atas penulis yang telah memfitnah DS Rosmah berbelanja mewah berjumlah RM350,000 itu adalah seperti berikut:


Kantoiiii sudah! Nampaknya sumber utama fitnah yang dipegang oleh media pembangkang seperti Meloyakini, Haprakdaily dan Suara Keldaian sudah tidak dapat dipakai. Kalau badan penulis dan wartawan di Australia sekalipun tidak dapat menerima berita yang ditulis oleh Andrew Hornery, kenapa kita pula Rakyat Malaysia yang bebas dan berdaulat nak termakan dengan fitnah yang dimainkan oleh wartawan berkenaan yang tidak mempunyai etika dan diiktiraf sebagai antara yang paling teruk dalam kariernya?
Andrew Hornery bersama pasangan Gay beliau Scott Weston
Lebih mengejutkan lagi, Andrew Hornery, di dalam laman sosial Twitternya telah mengaku bahawa beliau seorang pengamal Gay! Gay? Sound familiar right? Siapa pemimpin di Malaysia yang mendapat sokongan Gay seluruh dunia?

DICEDUK TERUS DARI CUCU TOK SELAMPIT

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa