Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, January 07, 2012

AKHIRNYA MAHASISWA BEBAS MENGAKU BODOH!!!






Hehehe...Akhirnya, Pengerusi Lembu atau Robot Mahasewel Si Ketua Penipu Rakyat tu terpaksa juga mengakui yang mereka tu 'kurang cerdik'.

Dalam erti kata lainnya mereka mengaku mengatakan diri mereka BODOH!!! Dan sebab itulah ada dikalangan mereka yang GAGAL dalam bidang Akademik.

Tapi itu bukan merupakan keutamaan bagi mereka sebenarnya. Apa yang penting ialah soal perjuangan. Ilmu ni semua tak penting buat mereka.

Dan menghancurkan harapan mak bapak dikampung halaman juga bukan merupakan salah satu Keutamaan buat Mahasewel Robot ni.

Biar pun harapan Mak Bapak diorang kat kampung untuk melihat anak - anak mereka berjaya dalam pelajaran hanya mampu ditong-sampahkan oleh Mahasewel ni.

Jelas, hakikat itulah yang hendak dipaparkan oleh budak - budak ni. Kalau setakat tak nak belajar dan nak tumpukan kepada perjuangan, menda tengkoraknya diorang masuk U?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa