Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, December 01, 2011

SAIFUDDIN NASUTION DISERANG CIRIT BIRIT 7 HARI 7 MALAM



Siasatan polis sehingga hari ini tidak menemui sebarang unsur pecah amanah dan penyelewengan berhubung isu Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan pembelian kondominium mewah di One Menerung, Bangsar yang dikaitkan dengan keluarga seorang menteri Kabinet. 

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar, berkata sehingga hari ini, 74 individu kecuali Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil sudah dipanggil untuk membantu siasatan.

Bagaimanapun, Khalid berkata, Shahrizat boleh dipanggil pada bila-bila masa jika terdapat keperluan.

Beliau berkata demikian pada majlis pelancaran rondaan bersama Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM), di bawah Strategi Gelombang Biru Kebangsaan di Taman Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh tadi.

1 comment:

Anonymous said...

pembangkang mana nak percaya. mati kerat 18 pun tak percaya. kantoi terang2 pun tak mengaku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa