Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, December 14, 2011

AKHIRNYA ANWAR MENGAKU JUGAK!!!!


AKHIRNYA...
DIA MENGAKU JUGAK...
DAH SUSAH PAYAH BOHONG...
SENDIRI KANTOIKAN DIRI SENDIRI...
JADI...
BILA MUKA PUN DAH HILANG SERI...
CAKAP PUN DAH TAK BANYAK LAGI...
MEMANG TANDA DAH RAK LAMA LAGI..
ANWAR NAK BERLAYAR JAUH DAH NI...
MALAYSIA AMAN TANPA PELIWAT...
MALAYSIA AMAN TANPA PEMBOHONG....
ANWAR SELAMAT BERLAYAR..
SEMOGA SEMPAT BERTAUBAT!!!

JPX



KUALA LUMPUR 13 Dis. – Senjata makan tuan. Itulah yang berlaku kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila keterangan membela diri dari kandang tertuduh yang dibuat sebelum ini tidak langsung menafikan kehadirannya di unit kondominium tempat kejadian liwat didakwa berlaku.

Tidak cukup dengan itu, keterangan tanpa sumpah itu yang lebih banyak menyalahkan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah yang mendengar kesnya tidak langsung menyentuh mengenai sakit belakang yang membataskan pergerakannya sekali gus menidakkan keupayaannya untuk meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Tertuduh juga pada bila-bila masa tidak pernah membuat sebarang cubaan untuk menjelaskan bagaimana air maninya boleh ditemui di dalam dubur Mohd. Saiful Bukhari.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa