Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 03, 2011

SEKSUALITI MERDEKA PERJUANGKAN SEKS DENGAN BINATANG!!!???






Aku setuju dengan kenyataan  Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali yang menyifatkan program Seksualiti Merdeka 2011 yang bermula semalam hingga 13 November ini cuba mempromosikan budaya ‘binatang’ di kalangan rakyat.

Pada aku, golongan yang mengamalkan cara hidup seks luar tabii, tak kira sama ada lesbian ke, gay ke pondan ke semua manusia ni lebih teruk dari binatang.

Kalau kita ambil masa untuk kaji sifat binatang, tentu kita tidak akan dapat jumpa lembu jantan akan "panjat" lembu jantan. Kita juga tak akan jumpa kucing betina "jilat" kucing betina yang lain. 

Binatang yang tak punya akal pun dapat membawa nafsu binatang mereka ke tempat yang sebenarnya. Tapi kenapa manusia yang waras dan ada akal fikiran pemberian Allah gagal memilih yang sepatutnya dan tewas kepada nafsu seks luar tabii ini. 

Aku bukan letak hukum tapi pembaca boleh nilai sendiri di mana taraf manusia pengamal seks luar tabii ini. Kalau binatang pun tak buat macam mana lesbian, gay dan pondan ni buat, jadi di mana taraf mereka???

Kenapa perlu diberikan hak kepada golongan ini sedangkan mereka tidak memberikan hak kepada tempat yang sepatutnya. Bukankan telah Allah tentukan hak lelaki adalah kepada wanita dan sebaliknya??? Jadi golongan ini adalah mereka yang ingkar dan perlu ditentang.

Golongan pondan dan pengkid pula ada mereka yang cuba melawan Allah. Telah diciptakan sempurna sebagai lelaki atau wanita, mereka dengan angkuh cuba melawan kejadian dan ciptaan Allah dengan merubah sesuka hati kepada jantina yang mereka mahu.

Apa hak yang mereka mahu tuntut sedangkan mereka tidak meletakan hak pada tempat yang sepatutnya??? Kenepa perlu diberikan sokongan kepada mereka??? Adakah kita mampu untuk tanggung dosa mereka sedangkan kita semua tahu azab yang bakal diterima oleh golongan ini???

Jadi, adakah kita mahu kongsi hidup dengan mereka yang sedemikian rupa??? Adakah kita juga hanya mahu melihat golongan yang "mencabar" Allah ini terus menerus mencabar dan kita tidak berbuat apa-apa??? Dan adakah kita mahu terus hidup bersama golongan yang lebih rendah tarafnya dari binatang???

Dan kepada penganjur yang bersungguh menganjur dan mempromosikan Seksualiti Merdeka ini, tunggulah pada hari yang dijanjikan Allah. Kepada umat Islam yang bersama golongan ini, segeralah bertaubat. 

JPX

1 comment:

Anonymous said...

KALAU DAH BERANI LAWAN FITRAH ALAM MEME NERAKA LA KALAU TAK SEMPAT BERTAUBAT...

PEJUANG HAMAS...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa