Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 17, 2011

PAPA GOMO BUAT HAL LAGI JAM DUA PETANG NI!!!!



APA LAGI NI GOMO...????
KAU SUKA SANGAT BUAT MACAM NI...
APA PASAL PUKUL DUA PULAK???
DAH 1MALAYSIA KENA TUNGGU SAMPAI PUKUL 2...
AKU MEMANG TAK BERKENAN DENGAN PERANGAI KAU NI...
SUKA SANGAT BUAT AKU TERTUNGGU-TUNGGU...
HEHEHEHEH...

APAPUN...
KAU MEMANG BEST...
ADA JER PENDEDAHAN HOT...
TERUSKAN KERJA YANG BAIK...

JPX


Malam tadi lewat jam 1 pagi Gomo telah dihubungi oleh seseorang yang minta untuk hadir ke lokasi yang dirahsiakan. Gomo ditunjukkan Demo bagaimana Dakwat yang yang diminta oleh Pakatan PAS,DAP dan PKR untuk digunakan pada PRU 13 hilang dijari dalam masa tidak sampai 5 minit.

Ya Allah, begitu mudah sekali dakwat yang dikatakan Kekal itu hilang dijari. Waktu itu juga Gomo meminta untuk dibuat rakaman akan Cara dakwat Kekal digunakan dan juga Cara dakwat kekal dihilangkan dalam masa tidak sampai 5 minit.

Dan pada jam 2 petang ini Gomo akan keluarkan Video Ekslusif yang belum pernah ada dalam negara menunjukkan cara bagaimana Proses menghilangkan Dakwat Kekal dijalankan. Dan jam 2 petang ini juga Gomo akan jelaskan kepada seluruh rakyat Malaysia Apa MOTIFPakatan PAS,DAP dan PKR yang beriya iya hendak menggunakan Dakwat Kekal dan tidak Biometrik.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa