Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, November 19, 2011

PANAS: PEMIMPIN PAS MELAKA ADA SKANDAL SEKS DENGAN PELAJAR INDIA???!!!


SEKADAR GAMBAT HIASAN


"Satu lagi janji yang dibuat semasa PRK Merlimau, Melaka ialah pembinaan sekolah jenis kebangsaan tamil.

Sekolah yang ada sekarang adalah menumpang dikawasan sekolah menengah Tun Abdul Rahman Yaakob berpuluh tahun yang lalu. Menurut Yusuf Wahab “Sudah dua kali PRU dijanjikan sekolah baru di kawasan yang berdekatan tetapi hampa, dalam PRK Merlimau dijanjikan sekali lagi, tak tahulah bila ianya akan jadi kenyataan, masyarakat India di Dun Merlimau menaruh harapan yang besar agar sekolah ini dapat dibina."

Yang di atas ni adalah pembohongan dan fitnah yang telah dilakukan pembohong Nombor Satu Negeri Melaka, Yusof bin Wahab. Terdahulu aku dah cabar si tua ni untuk tarik balik pembohongan ini tapi dia tak buat.

Sepatutnya aku tulis entri ni lepas Asar tadi. Aku memang  tunggu dan beri peluang kepada Pak Haji sondol ni untuk tarik balik entri dia.

Walaupun telah aku lambatkan dan tangguh hingga selesai Isyak, Yusof bin Wahab, Pembohong dan dan Penfitnah Nombor Satu Negeri Melaka masih gagal berbuat demikian.

Selain dari berbohong dan buat fitnah, Yusof bin Wahab adalah Penyelia DUN Bukit Baru, Melaka bagi Parti Islam SeMalaysia. Memang dasar utama PAS sejak kebelakangan ini, bohong dan fitnah adalah kerja utama bagi pemimpin mereka.

Dari kegagalan Yusof ni tarik balik entri yang yang aku maksudkan, kita boleh simpulkan bahawa YUSOF BIN WAHAB MEMANG PERBOHONG DAN PEMBUAT FITNAH DALAM ENTRI TERSEBUT!!!

Tapi atas alasan apa aku cakap YUSOF BIN WAHAB ni pembohong??? Jadi kita lihat gambar yang aku telah sertakan bersama entri ini.

PAPAN TANDA PEMBINAAN SEKOLAH KEBANGSAAN (TAMIL) MERLIMAU

BANGUNAN SEKOLAH KEBANGSAAN (TAMIL) MERLIMAU DALAM PEMBINAAN



KENAPA SAMPAI BEGINI SEKALI YUSOF BIN WAHAB NAK NAFIKAN FAKTA??? ADAKAH INI SAHAJA YANG MAMPU DILAKUKAN OLEH PEMIMPIN PAS???

JIKA YUSOF BIN WAHAB TAK TAHU DI MANA LOKASI TAPAK PENBINAAN SEKOLAH TAMIL INI, RINGANKAN MULUT UNTUK BERTANYA KERANA AKU YAKIN SATU MERLIMAU TAHU DI MANA LOKASINYA.

TAK KAN SEORANG PUN AHLI PAS DI MERLIMAU TAK TAHU TENTANG PEMBINAAN SEKOLAH INI??? KENAPA YUSOF BIN WAHAB MENAFIKAN FAKTA INI DI DALAM PENULISANNYA???

ADAKAH YUSOF BIN WAHAB MENULIS SEMATA-MATA UNTUK MEYEBARKAN PEMBOHONGAN ATAU HANYA MAHU MENUNJUKAN KEBODOHAN DIRI SENDIRI???

JIKA HANYA INI YANG MAMPU DILAKUKAN OLEH YUSOF BIN WAHAB, MAKA SECARA ZAHIRNYA BOLEH KITA KATAKAN PEMIMPIN PAS BERADA DI TAHAP YANG PALING HINA SEKALI. MEREKA MENIPU DAN BERBOHONG SEMATA-MATA DEMI POLITIK DAN "ISLAM" DALAM NAMA PARTI MEREKA TIDAK LEBIH DARI SEKADAR NAMA!!! 

KEPADA YUSOF BIN WAHAB JIKA MASIH TAK PERCAYA DAN TAK NAMPAK DI MANA LOKASI PAPAN TANDA TU, ITU TANDANYA TINGGAL 3 JUMAAT JER LAGI...HEHEHEHEHE!!!

DAN KEPADA YANG MASIH TAK PERCAYA, DATANG SENDIRI KE MERLIMAU DAN LIHAT SENDIRI LER...OK???

JPX

3 comments:

Anonymous said...

janganlah aibkan anak orang lain (walaupun dia bukan sebangsa atau seagama dengan kamu). kalau nak balun anak haram dari pas tu..silakan. buang lah gambar anak org yg saudara letak setakat hiasan.

p/s jangan nanti ada kawan2 letak gambar anak saudara sebagai hiasan .

wsalam

Anonymous said...

Apa maksud..tinggal 3 jumaat lagi le.

Yg aku faham,maknanya dah nak mampos.
Betul ke?

Unknown said...

Anon 12.09 TQ. tp mmg gambar itu sekadar hiasan sahaja..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa