Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 17, 2011

KISAH DAKWAT, MANIPULASI, PENTERASI DAN DEMOKRASI



APA MOTIF PAS, PKR & DAP YANG SEBENARNYA DALAM ISU DAKWAT KEKAL?


Untuk makluman semua, pihak pakatan pembangkang beriya iya mendesak SPR untuk menggunakan dakwat Kekal adalah bertujuan untuk mencetuskan huru hara dihari pengundian dijalankan pada PRU 13 kelak.



Caranya mereka akan memanipulasi keadaan yang mana mereka Jentera yang telah dilatih dalam menghilangkan dakwat Kekal akan menjalankan tugas menghilangkan dakwat yang ditanda dijari pada pengundi yang telah selesai bagi membolehkan pengundian dijalankan sebanyak 2 mahupun 3 kali dalam satu satu masa.

Bila berlaku hal sedemikian maka akan ada pula kumpulan yang yang memboikot sewaktu proses pengundian berjalan yang mana kita sendiri boleh bayangkan situasi yang tegang akan berlaku disetiap pusat pembuangan undi.

1 comment:

Mohd said...

Barulah rakyat sedar akan niat jahat Pembangkang yg beria2 nak guna dakwat kekal yg tak kekal rupanya.
Pakatan Rakyat sudah tahu yg mereka tidak akan menang PRU13 nanti. Itulah mereka merancang nak buat kecoh dan buat huru-hara dlm negara supaya Kerajaan yg dipilih oleh rakyat dapat ditumbangkan spt yg berlaku di negara2 Arab.
NATO, Amerika dan negara2 barat dan sekutu2 mereka akan menyumbang senjata
kpd pengkhianat2 negara iaitu Pakatan Rakyat dan orang2 suruhan yg boleh dibiayai oleh Anwar dgn duitnya dari kocek Azmin dan Nurul Izzah.
Negara2 asing cuma mahukan minyak Malaysia.
Jadi rakyat Malaysia yg tak berapa cerdik janganlah termakan dgn rancangan jahat Pakatan Rakyat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa