Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 14, 2011

ARTIS JADI MANGSA NAFSU "SEKS" BUAS PEMIMPIN PAS



Geli hati aku membaca kesah PAS yang semakin terdesak dan semakin takut kepada bayang-bayang sendiri ni. Dalam sebuk mencari idea untuk membuat rakyat ikut mereka, PAS nampaknya semakin bodoh dan membodohkan diri mereka sendiri.

PAS yang dangkal menyebut Negara Berkebajikan untuk menarik undi kini menggunakan artis untuk kerja jahat mereka. Mangsa terbaru PAS adalah Datuk Siti Nurhaliza.

PAS bersungguh mengatakan bahawa Datuk Siti dan semua artis boleh terus menyanyi/berlakon jika PAS memerintah selepas PRU13. PAS juga berjanji akan menjaga kebajikan artis sebaiknya yang tidak dilakukan oleh kerajaan sekarang.

Dalam hal ini PAS dah ternyata telah berbohong dan melakukan dosa besar. Kalau yer pun nak tarik minat dan undi artis, tak payah nak bohong dan fitnah. Macam murah sangat harga diri PAS ni kan, nak minta belas ehsan kena sampai menipu!!!

Kerajaan pusat dan negeri selama ini komited menjaga kebajikan semua rakyatnya. Tak kira siapa pun mereka, semua dijaga dan kebajikan mereka sentiasa terjaga dengan baiknya.

MELAKA 29 Okt. - Hasrat untuk melihat kewujudan perkampungan artis di negeri ini akhirnya menjadi kenyataan apabila kerja-kerja pembinaan di kawasan Kampung Tersusun Melaka Pindah, Alor Gajah di sini akan bermula Disember ini.

Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, projek itu yang dibangunkan oleh anak syarikat kerajaan negeri, Yayasan Melaka (YM) melibatkan kawasan seluas 25 hektar daripada jumlah keseluruhan projek di situ seluas kira-kira 150.8 hektar.

Menurutnya, pembinaan perkampungan artis terbabit menawarkan 217 lot tanah bagi kemudahan kediaman termasuk tapak pusat kegiatan artis merangkumi pentas terbuka, studio latihan, pengambaran dan dewan auditorium.



Pemimpin BN seperti Ketua Menteri Melaka bukan sahaja prihatin malahan setiasa berfikir untuk menyediakan yang terbaik untuk rakyatnya. Ini ternyata berbeza dengan pemimpin PAS yang sentiasa berfikir bagaimana mahu buat cerita bohong dan fitnah untuk menarik undi.


Dan jika PAS yang dangkal masih nak nafikan kerja kerajaan BN, silabuat kajian dan study dulu betul-betul. Jangan nak main cakap jer sebab percakapan yang macam PAS selalu buat ni ternyata hanya dilakukan oleh mereka yang tidak siuman dan tidak waras.

Negera berkebajikan PAS pun hanya retorik politik. Kelantan dah berpuluh tahun PAS perintah, apa kebajikan yang mereka buat??? Kenapa hanya baru sekarang PAS nak sebut benda ni??? Dulu-dulu PAS tak bagi kebajikan ker???

Tindak tanduk PAS beberapa ketika ini ternyata memperlihatkan mereka semakin terdesak dan sudah menghampiri maut mereka. Kedangkalan pemimpin mereka berkat-kata ternyata adalah bukti parti itu dipimpin oleh mereka yang golongan yang kurang cerdas dan benak fikirnya.


JPX


1 comment:

Anonymous said...

tak yah jaga la artis ni semua sebab diorang mampu jaga diri sendiri...

pas parti paling bodoh di malaysia...

pejuang hamas...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa