Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, November 30, 2011

KESAH RAZALI IBRAHIM DAN "WET DREAM"


Aku sempat kutip beberapa maklumat semasa ditakdirkan Allah untuk bersama seketika denganYB Dato' Razali Ibrahim, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Bila ada rakan yang bertanya tentang apa komen beliau berkenaan konvesyen seks PKR yang berlangsung di Johor, secara spontan beliau menjawab, "PKR akan jadi seperti kejar tak dapat, yang dikendong tercicir"

Bila tanya semula kenapa??? YB Razali jawab PKR buat konvensyen kat Johor dalam usaha untuk tawan Johon dalam PRU 13 tapi dalam masa yang sama mereka tinggalkan tempat yang mereka sedang duduki.

Jadi aku analisa sikit maklumat ini dan aku jumpa kebenarnya. Memang PRK ini tamak dan haloba dan memang sedang kemaruk nak berkuasa.

Jika kita ambil sedikit masa untuk kaji dan ambil tahu tentang aktiviti wakil rakyat PKR di tempat mereka, tentu sahaja kita akan terperanjat dengan maklumat yang kita dapat. 

Wakil rakyat PKR tidak ambil peduli dan tinggalkan kawasan mereka dan sebuk "bekerja" untuk menuju ke Putrajaya. Kebajikan rakyat diabaikan dengan alasan PKR memperjuangkan keadilan. 

Mengapa perlu korbankan rakyat hanya kerana agenda politik PKR???

Apakah hanya dengan hanya kerana Johor tua rumah konvensyen PKR, mereka boleh kata mereka akan tawan Johor dalam PRU 13???

Apakah PRK fikir rakyat tidak tahu apa yang mereka lakukan dan akan terus menyokong mereka???

Rakyat Johor tidak mungkin akan terpedaya dan PKR menawan Johor tidak lebih dari hanya "mimpi basah" PKR!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa