Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, October 03, 2011

TERKINI: PEMUDA PAS TOLAK PKR DAN DAP KOMUNIS

Lebih kurang 50 org pemuda PAS ingin menyertai UMNO. Dari sumber diperolehi mereka amat duka cita dengan pemimpin-pemimpin pas yang masih tunduk dan ikut telunjuk DAP dan PKR dan tidak mempunyai pendirian.



SYUKUR ALHAMDULILAH...
BAIK NASIB DAH SEDAR...
KALAU TIDAK TERUS MENERUS KENA TIPU...
LAGI SATU...
ORANG MUDA DALAM PAS KENA CEPAT SEDAR...
KALAU TAK NANTI JADI HAMBA KOMUNIS...
BAGI TAU KAWAN-KAWAN YANG MASIH TERTIPU...
SEGERA PULANG KE PANGKAL JALAN...

TAK MANA LEBIH ISLAM KALAU PAS...
TAK MANA LEBIH BAIK KALAU PAS...
TAK MANA LEBIH HEBAT KALAU PAS...


JPX

1 comment:

Anonymous said...

Ini lah kerja pemimpin UMNO PP. Baru dapat ahli dari PAS dah gah macam dah dapat tawan kembali PP. Jangan jadi jaguh UMNO hanya dengan perkara yang seremeh bergitu. 1 perkara lagi yang ingin saya syorkan kepada pucuk pimpinan UMNO PP ialah mengenai dengan calon UMNO PP yang menawarkan diri untuk pemilihan UMNO Pusat. Jika calon yang UMNO PP restui semacam Musa maka akan lenyap lah suara orang PP di peringkat tertinggi kepimpinan UMNO. Ini kerana Musa tidak akan berjaya untuk dipilih sebagai Ahli Majlis Tertinggi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa