Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, October 18, 2011

PANAS: ANAK ADUN DI MELAKA CABUL KEHORMATAN RAKAN SEKOLAHNYA!!!


Dalam kecoh dua tiga hari ni cerita pasal akhlak anak seorang pemimpin pembangkang Penang yang buruk dan durjana, hari ni cerita yang sama juga berlaku Melaka.

Anak lelaki seorang ADUN Wanita di Melaka telah didapati meraba payu dara gadis yang merupakan rakan sekolahnya. Setelah meraba dan meramas payu dara gadis tersebut terus marah-marah dan melaporkan kejadian tersebut kepada guru dan ibu bapanya.

Anak ADUN wanita Melaka tersebut dengan juga dilaporkan telah memaki hamun guru yang memarahinya kerana meraba dan meramas payu dara rakannya. Dia dengan bongkaknya memberitahu bahawa tiada siapa boleh buat apa-apa kerana ibu ayahnya adalah VVIP.

Namun sangkaan budak bodoh itu jauh meleset. Apabila cerita dia meraba dan meramas payu dara rakannya tiba ke pengetahuan ibu bapanya, keadaan terus jadi kelam kabut. ADUN wanita Melaka ini terus jadi tidak keruan. Dia menjadi takut kerana sebagai ADUN dia bimbang ini menjejaskan politiknya. Suami ADUN wanita ini juga merupakan seorang ADUN. Jadi senang cerita, suami isteri ADUN.

So bagi nak bagi tak panjang cerita dan nak bagi tutup kes, sejumlah wang telah dibayar kepada ibu bapa gadis mangsa raba dan ramas payu dara ini. RM 200,000 ialah jumlah yang dilaporkan telah dibayar dan suami ADUN ini telah mengarahkan seorang kontraktor membayar dengan satu perjanjian sulit.

Jadi suami isteri ADUN ini terpaksa memindahkan anak mereka yang bernafsu jahat ini ke sekolah lain. Dalam kepala suami isteri ADUN ini, perkara tersebut telah selesai dan tiada yang berbangkit. Rupa-rupanya, ibu bapa gadis mangsa raba dan ramas payu dara ini telah membuat laporan polis.

Dalam masa yang sama, SPRM juga dilaporkan telah membuka kertas siasatan kepada suami ADUN wanita Melaka ini kerana salah guna kuasa dan rasuah. Ini adalah bersangkut paut dengan arahan suami ADUN wanita Melaka yang mengarahkan seorang kontraktor membayar RM 200,000 kepada ibu bapa gadis mangsa raba dan ramas payu dara ini. 

Mengikut laporan yang sampai kepada JPX, suami ADUN wanita Melaka ini telah menjanjikan satu projek bernilai jutaan ringgit kepada kontraktor ini. Jadi sebagai pendahuluan dan pelincir, RM 200,000 perlu dibayar untuk tutup kes raba dan ramas payu dara ini.

Parti suami isteri ADUN ini sangat lantang dalam perjuangan membanteras rasuah. Mereka sering menghentam parti lawan kononnya mengamalkan rasuah dalam parti mereka. 

Namun dalam kes ini parti suami isteri ini ternyata lebih keji dan hina. Mereka menggunakan kuasa dan menjadikan rasuah untuk menyelamatkan diri dan keluarga mereka.

Jadi tidak hairanlah mengapa anak mereka dilahirkan dengan nafsu yang buas dan akhlak yang teruk. Nyata ini adalah genetik yang budak lelaki ini dapat dari ibu bapa yang jahat dan durjana.

INILAH WAJAH SUAMI ISTERI YANG MEMPUNYAI ANAK LELAKI YANG PUNYAI NAFSU DAN AKHLAK BURUK WARISAN DARI MEREKA BERDUA.    


 
JPX

8 comments:

Anonymous said...

Agaknya kali nia boleh tewaskan DAP di Penang kot. Jgn mimpi la. Bab jahat ni toksah dicanangla. Itu anak ADUN, tapi BN ADUN nya sendiri pun ramas pungkoq betina pun elok je jadi duta lagi plak tu. Pastu kena serbu dan ditangkap ngan PATI kat pusat hiburan disubang pun jadi menteri lagi. Banyak la...semua rakyat malaysia tau. Tapi tak jadi kudis pun. Letih je dok pulun sangat pun. Snang citer bab moral, rasuah dan tak suka raja...ehmm jauhkanla..tak makan saman pun, sebab semua itu dah UMNO mendahuluinya.

Jiwa Paradox said...

anon 4.22: jangan emo sangat. ada bukti dakwa.

Anonymous said...

cina asal ada duit apa kesah..
mana ada halal haram punya bangsa

Anonymous said...

Anon,

Kalau ada berani, buat aje lapuran polis.

Kalau kes bawa ke mahkamah, sila kemukakan bukti.

Cakap-cakap kosong selalunya membawa erti "cakap tin kosong" .. bising tetapi langsung tiada isi.

Akhirnya akan nampak kebodohan sendiri. Dari anda sahaja yang "tahu" diri sendiri bodoh, tetapi akhirnya semua orang akan ketawakan kebodohan anda.

Anonymous said...

yg nampak bodoh ni biasanya org yg sokong umno.percaya pada wujud buktila,laporan polis la,mahkamah la bagai.org2 vip ni ada kabel besar la,nak hilangkan bukti celah gigi je

Jiwa Paradox said...

anon 11:43: tunggu jer apalagi alasan yer...

Anonymous said...

Jiwa Paradox hanya melayu islam mcm lu aje suka citer fitnah ni,apa2 pun kami melayu merdeka x kan sokong/pangkah umporni pru13 nanti....

Jiwa Paradox said...

anon 11:22: ye ke tak nak undi UMNO???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa