Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, October 22, 2011

MENTERI BESAR SELANGOR AKAN SERTAI HIMPUN PETANG INI!!!???





Dengar-dengar cerita, Khalid Gagap, Menteri Besar Selangor yang paling teruk dalam sejarah peradaban manusia dah arah pegawainya untuk tutup Stadium Shah Alam esok bagi menghalang HIMPUN dari berlangsung.

Apa sebenarnya yang ditakuti oleh si Khalid Gagap ni??? Kan perhimpunan tu adalah mempertahankan agama Islam. Yang sertai pun adalah orang Islam.Si Khalid pun orang Islam juga kan??? Salah ke orang Islam berkumpul secara aman untuk memperjuangkan agama mereka yang diusik oleh agama lain???

Malaysia ni agama rasminya adalah Islam. Agama lain orang Islam tak kacau pun. Tapi hari ni, agama lain dah buat kacau dengan agama Islam. Sebab tu HIMPUN ni diadakan. Sepatutnya, sebagai umat Islam Khalid Gagap perlulah sokong benda ni.

Jadi Khalid Gagap tak perlu tutup Stadium Shah Alam, malah jika bertanggungjawab ke atas agama Islam, dia perlu turut hadir dan menyertai HIMPUN ni.

Janganlah tunjuk murah sangat harga diri dan memperlekehkan Islam hanya kerana tunduk kepada arahan DAP Komunis. Janganlah tunduk dengan desakan musuh Islam dan kayu api nereka ni. Mereka semua ni tak lebih dari mereka yang kafir lagi menyesatkan.


Kenapa Khalid tidak cuba halang umat Islam dari menyertai BERSIH 2.0 yang dianjurkan oleh Ambiga yang kita semua tahu dia adalah peguam murtadkan orang Islam???

Semoga Khalid Gagap tidak terlalu lemah untuk dipergunakan oleh musuh Islam. Mari kita sama-sama berdoa agar saudara-saudara Islam kita diberikan petunjuk dan hidayah dari Allah swt.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa