Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, October 06, 2011

GEMPAT DAN LUCAH: ANWAR BOGEL TAYANG KEMALUANNYA TAK BERFUNGSI DI DALAM MAHKAMAH!!!


Breaking News- Peguambela anwar ibrahim mohon sesi keterangan tertutup sebentar tadi. Para wartawan diarahkan keluar kamar. Jelas lah Anwar Ibrahim tidak telus dan takut dengan kebenaran.

Malah Wan Azizah juga diarahkan keluar dari kamar Mahkamah. Bini sendiri pun kena keluar. Isy isy isy....


Dulu waktu sesi keterangan Saiful pun Anwar mintak perbicaraan tertutup, sekarang nak bela diri pun minta tertutup. Memang sial lah kau ni Nuar.


Rakyat Nak tahu apa yang berlaku dan tidak patut Anwar Ibrahim yg kononya dianiaya minta perbicaraan tertutup. 

9 comments:

Anonymous said...

NAMPAK SANGAT ADA SESUATU YANG DIA NAK SEMBUNYIKAN DARIPADA ORG RAMAI. KONONNYA LAWAN TETAP LAWAN. PENIPU BESAR!!!

Anonymous said...

kalau aku ada dalam tu pun aku keluar kalau betul tunjuk anu dia...
suwey wooo

Jiwa Paradox said...

apa pasal tertutup???
mana ketelusan yang anwar perjuangkan...
dia kata tak salah jadi apa nak takut???

Anonymous said...

alamak .. dia nak suntut hakim lak ke?

Anonymous said...

secara lojiknya , kenapa harus dalam keadaan perbicaraan tertutup ? mesti ada sesuatu yang hendak disembunyikan dari pengetahuan umum , bagaimana nak dikatakan adil apabila menutup peluang orang ramai utk tahu apa yg dikatakan dalam mahkamah ?

Sebenarnya , sebelum Dr Thomas itu datang Malaysia , kem anwar telahpun berbincang dan merangka taktik bagaimana harus dilakukan , perkataan apa harus Dr Thomas cakap ..dan bagaimana perkataan itu digunakan agar segala itu pada akhirnya menuju pada kes bahawa Anwar tak meliwat !

permainan anwar ini harus dibaca secara berundur , kita kena berganding bahu mencari idea dan usaha agar pada kes ini jangan sekali-kali Anwar terlepas lagi atas alasan kesilapan teknikal sebagaimana kes pertama dahulu ..

Anonymous said...

sudah2 la penyokong anuar woi...korang sokong org mcm ni pon buat apa??? korang kena ingat..Parti keadilan ditubuhkan utk membela anuar, bukannya nk bela nasib rakyat...anuar ajar korang merusuh, buat huru hara, bergaduh dan bercakar sesama bangsa, menghasut rakyat...kalo apa2 berlaku kt malaysia ni dia yg cabut dulu pegi US coz aset dia berbilion2 kat sana...yg rakyat kt sini terkebil2...mana taknya...anuar dah lacurkan negara dan rakyat kt tangan yahudi...terima kasih buat blogger2 yg bnyk berkongsi maklumat dan membukak minda aku ni yg sebelum ni tersimpul dek kerana momokan penyokong2 nuar ni...

usin said...

dalam kemalu maluan terpaksa juga menunjukkan kemaluannya.

Anti Liwat said...

ini baru perbicaraan dunia...
akhirat belom lagi tau...

Jiwa Paradox said...

Mesti ada benda yang anwar malu nak cakap depan kak jijah sampai dia pun diarah keluar dari kamar mahkamah...

Anwar ni banyak akal sebab dapat bantuan yahudi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa