Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 28, 2011

TERKINI: FILEM NASI LEMAK 2.0 TUKAR TAJUK!!!


1. Tak lama dulu ada seorang anak Cina buat satu lagu dan keluarkan di youtube. Dalam lagu tu, dia cerita itu ini dan ada juga cerita pasal azan Subuh. Dia cuba samakan azan Subuh macam ayam berkokok.

2. Anak cina ni pun pernah hina  seorang cikgu Melayu. Anak cina yang baru balik Malaysia ni cuba nak jadi jaguh apabila pernah serang satu pejabat TNB dan juga buat lagu yang hina TNB.

3. Perbuatan anak cina ni mencari kemarahan rakyat Malaysia. Banyak NGO terutamanya NGO Melayu telah bangkit menentang kebiadapan anak cina ini.

4. Anak cina ini mula takut dan pergi jumpa seorang Pak Menteri untuk minta bantuan. Dengan pakaian seperti anak cina terbiar, dia dilayan seperti anak cina emas oleh Pak Menteri ini di dalam pejabat di Parlimen Malaysia.

5. Anak cina ini minta duit dari Pak Menteri untuk buat filem. Pak Menteri itu pun setuju. Pak Menteri itu juga kata dia anak cina yang baik dan tak buat salah dengan apa yang telah dia lakukan. Anak cina ini juga mohon kepada Pak Menteri ini untuk atur anak cina ini jumpa dengan Pak Perdana Menteri.

6. Maka, dengan duit kerajaan, anak cina itu pun buat filem yang tajuk Nazri Lemak 2.0. Anak cina itu suka dan Pak Menteri itu pun suka. Filem Nazri Lemak 2.0 dapat layanan VIP  (Skim Tayangan Wajib) memandangkan Pak Menteri itu suka kepada anak cina itu.

7. Maka, keluarlah Nazri Lemak 2.0 di pawagam. Rakyat Malaysia yang masih sakit hati dengan perbuatan anak cina itu pakat boikot filem Nazri Lemak 2.0. Tak salah kita nak boikot apa yang kita tak suka kan...???

8. Jadi laporan filem Nazri Lemak 2.0 pun keluar di akhbar Melayu. Anak cina ni yang seperti ada masalah dengan orang Melayu, dengan suka hati mak bapak dia yang cina, carutkan akhbar Melayu ini.

9. Anak cina yang rasa hebat ini dengan angkuhnya mencarut berulang-ulang kepada akhbar Melayu ini. Yang tak bestnya, anak cina ini hanya berani mencarut dalam video jer...

10. Jadi Pak Menteri yang setuju bagi duit kat anak cina ini untuk buat filem Nazri 2.0 tak rasa apa-apa ke bila anak cina ini carutkan akhbar orang Melayu???

11. ANAK CINA YANG SUKA MENCARUT NI TAK BERANI PULAK MENCARUT KALAU KAT TEMPAT TERBUKA KAN. ASYIK MENCARUT DALAM VIDEO JER.....



JPX 2.0

11 comments:

Anonymous said...

najib n nazri memberi sokongan kpd anak cina ini untuk fuck utusan. oleh itu, najib perlu berjumpa dgn anak cina ini kerana ingin merasai difuck sendiri oleh anak cina ini. najib mesti memberi lebih sumbangan jika anak cina ini lebih kuat fuck kepada orang melayu. anak cina ini amat penting dalam meningkatkan sokongan anak cina kepada bn. biar agama dan bangsa dihina, anak cina ini mesti diberi tempat tertinggi kerana mendapat sokongan daripada semua pemimpin cina.

Anonymous said...

tagan ku diikat dengan undang-undang....faham aje laaa

Anonymous said...

LANCAU LU LA NAMAWEEE.!!!!

Anonymous said...

hahahaha...
padan muka melayu!!!

Jiwa Paradox said...

anak cina ni naik lemak sebab dia suka makan babi yang banyak lemak...

kalau menteri melayu tak boleh selesai ini hal, tak kan menteri cina nak kasi selesai...

Anonymous said...

tak kan Utusan Melayu nak dengar jer mereka kena carut macam ni???

Jiwa Paradox said...

tak per...
cina kafir ni nanti jadi kayu api neraka!!!

Adi Kencana said...

Suruh Anwar je f**k budak ni, mesti dia suka...

Kerajaan nak rampas tanah Melayu Kampong Bharu? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

nanti pak menteri pun kluarkan statement...anak cina ni tak salah..utusan yg salah..haha tutup kes..sayang betul dia kat anak cina ni

so PRU13 nnt ko tau la pak menteri...sebagai orang padang rengas aku takkan tertipu lagi..aku boikot undi

Jiwa Paradox said...

tak kan Pak Menteri ini pun nak jadi menteri amaran...

Anonymous said...

kalau tak silap, satu ketika dulu hubungan pak menteri tu dengan utusan pun ada masalah gak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa