Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, September 15, 2011

PAS MELAKA SETUJU DAP KOMUNIS GANTI MOHD ALI RUSTAM


1. Dari sumber yang dipercayai, PAS Negeri Melaka bersetuju untuk mengangkat ADUN DAP jika Pakatan Rakyat berjaya mendapat majoriti di Melaka dalam PRU yang akan datang.

2. Pemimpin PAS Negeri Melaka kini sibuk buat tarbiyah kepada ahlinya supaya sama-sama kempen untuk memastikan umat Islam dan orang Melayu dapat menerima kepimpinan DAP di Melaka kelak.

3. Pemimpin PAS akan menggunakan contoh kerajaan DAP Pulau Pinang dalam tarbiyah mereka. Mereka memuja dan menjulang tinggi kerajaan DAP Penang dengan pelbagai ayat hebat dan mengingatkan ahli mereka supaya terus menyokong Pakatan Rakyat.

4. Ahli PAS juga sudah dikesan bercerita tentang hal ini di tepi jalan dan kedai kopi. Mereka juga mengaitkan pemerintahan rejim DAP Komunis DAP adalah sama dengan pemerintah Khalifah Abdul Aziz dan wajib diterima oleh umat Islam walaupun Lim Guan Eng itu kafir harbi.

5. Apa yang membuatkan kepimpinan PAS Negeri Melaka boleh akur dan tunduk kepada komunis ini?? Adakah PAS juga sudah tukar perjuangan dan mengamalkan corak perlembagaan komunis dalam parti Islam mereka ini??

6. Jika sebelum ini Haji Adly, Pesuruhjaya PAS Melaka adalah calon yang disebut-sebut untuk memduduki kerusi Ketua Menteri Melaka, kenapa sanggup berikan jawatan itu kepada DAP???

7. Ceritanya senang aja.... PAS TAK PERNAH DAN TAK AKAN MENANG DI MELAKA. SEBAB ITU PAS TAKDE KERUSI ADUN DAN TERPAKSA BERIKAN KEPADA CINA KOMUNIS...HAHAHAHA

8. KEPADA RAKYAT MELAKA PASTIKAN ANDA MEMILIH CALON YANG BETUL DALAM PRU YANG AKAN DATANG. KESILAPA MEMILIH CALON AKAN MENYEBABKAN MELAKA AKAN DITADBIR OLEH KOMUNIS DAN KAUM KERABAT MAT INDERA YANG KEJAM LAGI JAHAT!!!!

JPX

3 comments:

AJAI62 said...

Assalam Bro

itu terpulanglah pada Rakyat Melaka terutama orang melayu... Kalau nak rasa penangan puak pembangkang silakan... Cakap lebih pun tak gunakan bila dah jadi macam Orang Melayu PP yang ditindas...

Unknown said...

komunis memang tak boleh diberi peluang...
pas pulak jangan keldai dap komunis

Anonymous said...

takutnye, dah la Melake xde sultan nak jage org melayu melake, nampaknye org melayu melake kene la berdikari..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa