Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, September 23, 2011

DAP NEGERI MELAKA HAMPIR LUMPUH KERANA HILANG MATA PENCARIAN!!!


Polis Di Raja Malaysia Negeri Melaka dengan Kerajaan Negeri Melaka hari ini telah memberikan jaminan akan menggempur habis-habisan kafe siber yang menjadi premis perjudian komputer haram.

Polis yang mengatakan komitmen ini turut akan disertai oleh pihak berkuasa tempatan (PBT) Melaka. Kerjasama ini adalah untuk menghapuskan semua premis yang menganjurkan perjudian haram di Melaka.

Tindakan ini tentu sahaja merunsingkan penganjur perjudian haram ini. Mana tidaknya, semua tauke besar perjudian ini adalah saudara mara dan penyumbang dana yang besar kepada parti komunis DAP.

Maka dengan penghapusan perjudian haram di Melaka, susah sikit ler Cina DAP nak cari makan. 

Cina DAP yang tak tau halal haram dan undang-undang menjadikan duit judi haram ini untuk beri anak beranak mereka makan serta dana kepada parti mereka.

Walaupun agak terlewat bertindak, tindakan ini perlu dipuji kerana komitmen tinggi Polis berikan memberikan sedikit harapan kepada rakyat.


Polis dan PBT perlu konsisten dalam hal ini. Jangan bagi cina ini peluang nak cari makan dengan cara haram di Malaysia ini. 


Polis dan PBT janganlah pula hangat-hangat taik ayam jer... Hari ini serbu, rampas dan tutup satu tempat perjudian, esok bukak 10 kat tempat lain pulak!!!

Kepada Cina yang nak jadi tauke judi, pergi ler ke Genting ke, Las Vegas ke, Macau ke tak pun balik jer negeri asal usul korang yer....

JPX

1 comment:

Anonymous said...

sebenar nya itu lah sumber kewangan party DAP....ini yg aku pening memikirkan kenapa PAS sanggup bersekongkol dgn DAP...helan sgt...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa