Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, May 18, 2011

SAH: NIK AZIZ NYANYUK DAN TUNGGANGAN KOMUNIS!!!







1. Nampaknya, Pok Nik Kluk Klek Wali Selipar semakin tenat. Cecair dalam otaknya semakin kering dan sudah mula berhabuk. Semua kenyataannya amat menggelikan hati dan ternyata semuanya terkena batang hidung sendiri.

2. Terbaru, Pok Nik dengan lantang menuduh UMNO adalah punca masalah di Malaysia. JPX sangat teruja apa masalahnya?? Setahu JPX masalah yang ada di negara ini selalu berpunca dari Pakatan Rakyat. Mana ada parti buat mesyuarat agong baling kerusi. Mana ada parti buat pemilihan jual kertas undi??? PAS PIS PUS nafi bantuan kepada mangsa banjir di Kedah. Taraf hidup rakyat Kelantan di bawah paras miskin dan banyak lagi.

3. Ini semua masalah UMNO atau masalah PAS PIS PUS yang tidak mampu selesaikan tanpa bantuan UMNO/Barisan Nasional. Pok Nik Kluk Klek juga perlu diberikan rawatan mulut kerena bercakap tidak menggunakan fakta tapi hanya menggunakan auta...

4. Paling kuat bukti mengatakan Pok Nik ini semakin nyanyuk, JPX petik sebagai berkata


"Saya nak tanya.... adakah Umno alat MCA? PAS mendekati DAP berlandaskan Islam dan membawa Islam ke dalam DAP dan pendekatan ini diterima baik oleh DAP."


5. Kalau benar PAS mampu mendekati DAP, JPX minta berapa ramai ahli DAP yang sudah Pok Nik Islamkan??? Jangan hanya kerana Kafir Harbi DAP Komunis engkau ajar sekerat ayat AlQuran, engkau dah berani kata DAP ini sudah terima perjuangan PAS.

6. PAS PIS PUS dan seluruh ahlinya sedang tertipu dengan kejahatan DAP Komunis ini. Di mana PAS PIS PUS ketika orang Melayu Islam tertindas di Penang??? Banjir di Kedah, mana orang Kafir Harbi ini dalam usaha membantu mangsa banjir di sana?

7. PAS ternyata sedang menjadi keldai tunggangan dan DAP Komunis selesa menunggang dibelakangnya. Salah satu punca besar semua ini berlaku adalah kerana PAS punya seorang pemimpin yang nyanyuk dan sanggup menggadaikan agama demi kepenting politiknya.

8. Agama Islam dan Orang Melayu tidak selamat di tangan PAS PIS PUS!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

ELPK BAGI LALUAN KEPADA PEMIMPIN MUKA BARU DI KELANTAN..SAMPAI DAH MASA UNTUK KITA BERUNDUR..TUN M PUN DAH BERUNDUR..LANTANG MEREKA KRITIK KONONNYA DAH LAMA DOK PEGANAG JAWATAN..TETAPI SUMBANGANBELIAU TAK TERKIRA HINGGANYA..BANYAK PERBEZAAN ANATAR TUN MA DAN POK NIK..DAN KUAN YEW PUN BANAYK BUAT PERUBAHAN.....NILAIKAN SENDIRI SIAPA YANG LEBIH BANYAK BERJASA KEPADA NEGARA TERCINTA MALAYSIA..TAKBIRR ALLAHU AKBAR.

Unknown said...

Pok nik ingat dia nak tongkat dunia..
ramai yang tak suka nik aziz even dlm pas tapi tak berani...
ramai yang setuju dengan kerajaan perpaduan tp nik aziz terlalu ego utk bersatu walhal Islam kan mengajar umatnya utk bersatu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa