Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, February 22, 2011

PENGANUT PAS TAWAR KHIDMAT SEKS DARI RUMAH KE RUMAH!!!



1. Beberapa kumpulan manusia penganut PAS telah dikesan berkeliaran dan bergentayangan di sekitar Merlimau.

2. Kumpulan ini bergerak dari rumah ke rumah mengumpul maklumat pengundi. Mereka yang terdiri dari wanita akan memujuk supaya tuan rumah menyerahkan kad pengenalan untuk tujuan menipu pada hari pengundian.

3. Mereka juga dikesan menaiki van  Toyota Hiace putih bernombor pendaftaran DBP 4551 kerap ulang alik sekitar bandar Merlimau. 

4. Diminta agar pengudi DUN Merlimau tidak menyerahkan kad pengenalan mereka kepada sesiapapun bagi mengelakan sebarang kejadian yang buruk dari berlaku.

5. TERNYATA PAS PIS PUS SUDAH TERDESAK DAN SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA TIDAK KIRA HALAL ATAU HARAM!!!!

JPX

1 comment:

Anonymous said...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

• Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

• Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

• Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
• Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

• Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

• Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

• Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa