Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, January 20, 2011

GEMPAR: ANWAR DAN AZWAN ALI PERNAH BERKASIH SAYANG???

1. Lain macam jer Azwan Ali hentam Ummi sejak dia giat membongkarkan kegiatan jahat Anwar Sang Peliwat dan Azmin Ali.

2. Azwan Ali yang terkenal dengan sikap yang menggedik sering membuat kontroversi murahan sekali lagi cuba berbuat demikan dengan masuk campur dan menyebelahi Sang Peliwat dan Azmin.

3. Sekarang hanya masa yang akan menentukan. Ummi akan membuktikan segala percakapan dan perbuatannya benar. Bila ketika itu sampai diharap Azwan Ali tidak hilang akal dan haap dapat tabah menerima ketentuan ini.

4. Tapi yang paling menghairankan kenapa Azwan boleh terima semua ini?? Azwan tak kesah ker bini Azmin dikongsi pakai oleh Anwar?? Azwan tak kesah ker anak buah dia ....... ???

5. Tapi yang paling menghairankan, kenapa Azwan marah sangat pada Ummi bila bukak cerita jahat pasal Anwar??? Azwan minat Anwar yer???? Hehehe....

Gambar dari http://azlishukri.blogspot.com/

JPX

Sent from my iPad

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa