Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, December 30, 2010

PAS LETAK CALON WANITA DI TENANG UNTUK ELAK CALON KAKI PEREMPUAN???!!!


1. Setelah "serik" dengan pengalaman di Galas, kuat khabar angin mengatakan bahawa PAS akan meletakan calon wanita untuk bertanding di Tenang.

2. Jika terdahulu, calon PAS di Galas dikaitkan dengan isu khalwat dan terkini ADUN Selingsing, PAS seperti sudah hilang kepercayaan kepada kaum lelakinya untuk memimpin.

3. Skandal seks yang tinggi dan teruk di dalam PAS ternyata membimbangkan. Kepimpinan tertinggi PAS seperti Mat Sabun dan Din Puduraya antara mereka yang terlibat.

4. PAS fikir dengan meletakan calon wanita di Tenang mereka dapat mengembalikan kepercayaan rakyat kepada mereka. Ternyata, siapapun calonnya rakyat sudah benci dan menyampah dengan perangai dan kerenah PAS dan Pakatan Rakyat.

5. Orang lelaki dalam PAS memang tak boleh dipercayai. Lagi tebal serban lagi bahaya. Buaya darat, hidung belang. Bini orang pun sapu....

JPX

2 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha, perh..! Wahai Dewa Politik (Nik Aziz) ambik lah muslimat yg seksi dan berbaju ketat jadi calon. Macam YB DAP serdang yg senam dalam masjid tu. Naik nafsu tuk2 guru PAS. Hahh.. AKu kasi nasihat kepada Muslimat PAS ni, jaga2 anak2 gadis nak kena lapun dek tuk guru anda.

Wake UP! said...

Muslimah PAS ni tak nampak pun apa tugas mereka. Keberkesanan mereka pun tak nampak.

Mungkin mereka ni berkesan jadi pemuas nafsu pemimpin PAS sajalah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa