Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, December 31, 2010

NIK AZIZ BENARKAN TEO SENAMROBIK DI KAWASAN MASJID????



1. Sikap biadap dan berani DAP Komunis semakin menjadi-jadi. Mereka sudah tidak hiraukan sensetiviti masyarakat terumatanya orang Islam dan Melayu dalam usaha berkuasa di Malaysia.

2. Jika terdahulu sering kita dengar dan baca DAP Komunis ini turun naik Masjid memberi takzikrah dan ceramah, kali ini mereka buat senamrobik pula. Lebih menyedihkan acara ini disertai dan disokong oleh umat Islam dan orang Melayu.

3. Ternyata punca keberanian dan kebiadapan DAP Komunis ini berpunca dari orang Islan/Melayu sendiri. Mana tidaknya, Nik Aziz selaku kononnya ulamak agama yang terkenal hanya berdiam diri dalam hal ini. 

4. Lebih menyedihkan Nik Aziz semacam menyokong apa sahaja yang dilakukan oleh DAP Komunis termasuk melibatkan hal-hal yang sensetif. Orang bogel dan berzina pun Nik Aziz boleh ampunkan...

5. Sikap Nik Aziz dilihat seperti takut untuk menentang DAP Komunis Tapi kenapa??? Adakah Nik Aziz sudah diugut untuk berdiam diri??? Kenapa Nik Aziz berdiam diri sedangan perlakuan DAP Komunis ini sudah melampau dan seperti mempersendakan agama Islam???

6. Banyak lagi perlakuan dan perbuatan DAP Komunis ini yang telah mempersedakan agama Islam. Mereka perlu tahu umat Islam di Malaysia telah banyak bersabar dengan keranah mereka. Namun sabar ini ada batasnya...

7. Agama Islam sudah pastinya dalam bahaya jika DAP Komunis ini memerintah. Keadaan bertambah bahaya jika PAS terus takut dan berdiam diri membenarkan DAP Komunis terus menerus merosakan kesucian agama Islam.

JPX

4 comments:

Anonymous said...

Perh..! lepas ni ramai amoi-amoi DAP senam dlm masjid beb, pakai seluar ketat dan baju sendat la. Muslimat PAS dan Orang Islam PKR ni liberal, no hal. Orang lelaki PAS ni, memang suka .... , jadi tak payahlah orang UMNO/BN ni bising2. Undi beb, lebih utama dari iman dan Islam..! betul tak Nik Aziz? Betul kata Badruuul Amiin.

Anonymous said...

Relaks Bro,

Jangan salahkan kafir tetapi salahkan mukmin yang nampak alim-alim kucing tetapi hati masih tidak dapat menolak hiburan murahan tetapi percuma.

Jangan salahkan wanita yang berpakaian seksi tetapi salahkan lelaki yang tidak berani menegur kerana kalau ditegur tak dapatlah mereka faedah yang ini: 'sambil menyelam minum air'.

Kah-Kah-Kah

Unknown said...

semua kena tipu dengan kafir. yang rugi orang melayu juga.

Kita sesama saudara ingatkan dia tak mahu...

Wake UP! said...

Kalau ada operasi tebas lalang, bagus jugak ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa