Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, December 31, 2010

KES AHLI PARLIMEN DAN "NENEN" BERITA PALSU!!!


1. JPX dengan ini menarik balik entri yang bertajuk "PANAS: AHLI PARLIMEN KANTOI" dan "PANAS: AHLI PARLIMEN KANTOI 2!!!! RABA "NENEN" PUTERI????" dan semua yang ditulis di dalam entri tersebut adalah TIDAK BENAR.


2. Setalah melakukan risikan dan siasatan terperinci, JPX mendapati tiada bukti langsung untuk mengaitkan Ahli Parlimen ini dengan perbuatan tidak bermoral ini.

3. JPX menulis entri tersebut hanyalah berpandukan maklumat yang tidak sahih dan terpengaruh dengan khabar angin yang tidak dipastikan kesahihannya.

4. JPX juga memohon maaf kepada semua yang terlibat dan di atas segala kesulitan yang timbul di atas penulisan entri ini.

5. JPX berjanji akan lebih berhati-hati dan memastikan kesahihan sesuatu cerita sebelum dimuatkan di blog ini dan akan memastikan kesilapan serupa tidak akan berulang.

6. Sekali lagi, JPX memohon jutaan maaf di atas kesilapan ini.


JPX

1 comment:

blogenstarz said...

ANDA BERANI.
INILAH SIFAT YANG TERPUJI.
JANGAN BACUL DENGAN KEBENARAN !

TAHNIAH !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa