Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, November 16, 2010

DAP BUTA SEJARAH: MAHU PERISTIWA 13 MEI BERLAKU SEKALI LAGI???




1. Hari semakin hari, banyak bukti kian terlihat bagaimana DAP Komunis semakin menunjukan watak sebenar mereka. DAP yang terkenal dengan keangkuhan dan ketamakan punya cita-cita besat untuk menguasai Malaysia agar anak beranak Komunis yang dikepalai Lim Kit Siang dapat berkuasa mutlak di Tanah Melayu ini.

2. Hari ini, Setiausaha Agong DAP, anak kepala Komunis, Lim Guan Eng dengan lancangnya menuduh UMNO sebagai buta sejarah. Anak kepala komunis ini merasakan dirinya sudah cukup besar hanya kerana berjaya menjawat jawatan Ketua Menteri Penang dan sebenarnya lupa dia masih berpijak di Tanah Melayu!!!

3. UMNO tidak buta sejarah malahan UMNO mencipta sejarah!!! UMNO yang menumbangkan Malayan Union dan yang membawa kemerdekaan di bumi bertuah ini. UMNO juga menyatu-padukan semua kaum di Negara ini. UMNO juga yang menjadikan apa sahaja kaum di Malaysia hidup mewah sebagaimana hidup mereka pada hari ini.

4. Sebenarnya, DAP yang buta sejarah. Mereka yang cuba menafikan sejarah. DAP menafikan asal usul mereka dan tidak mahu bersetuju dengan sejarah itu. Mereka mungkin malu dengan asal usul datuk nenek moyang mereka, jadi mereka buat-buat lupa tentang sejarah itu dan tuduh UMNO buta sejarah.

5. DAP juga sebenarnya buat-buat lupa tentang sejarah 13 Mei 1969. Mereka tolak cadangan untuk sambutan pada tarikh tersebut atas satu alasan yang kukuh. MEREKALAH PUNCA PERISTIWA BERDARAH 13 MEI 1969. Ini adalah sejarah dan sejarah tidak mungkin boleh diubah. Itu sebab utama meraka tidak diadakan sambutan 13 Mei kerana bimbang golongan muda tahu siapa angkara sebenar hari berdarah tersebut.

6. Lim Kit Siang adalah jaguh pada hari berdarah itu. Kemerdekaan yang baru dinikmati dicemarkan oleh ketamakan DAP yang ingkar janji dan ingkar belas kasihan Raja-Raja Melayu yang berkenan mengambli mereka sebagai rakyat Raja. Cepat sangat mereka lupa bagaimana mereka boleh menyertai Malaya itu merdeka dan siapa mereka sebenarnya!!! Mereka sesungguhnya lupa asal usul mereka!!!

7. Semenjak itu, DAP terus menerus mencari apa sahaja peluang untuk berkuasa di Tanah Melayu ini. Soal Perlembagaan Negara terutama Perkara 152, 153 menjadi permainan mereka dan mereka seperti sengaja mencari hal dan kemarahan apabila sering mempersoalkan perkara ini. Ternyata mereka tidak serik dan seperti mahu hari berdarah itu berulang kembali.

8. Banyak lagi hal yang menjadi kemarahan Orang Melayu dan Bumiputera menjadi mainan politik DAP. Tapi yang paling menyedihkan, ada Melayu itu sendiri yang sanggup bersekutu dengan DAP untuk menjatuhakan Melayu sendiri.

9. Yang nyata, Melayu hari ini seperti Melayu yang dahulu. Sejarah telah tercatit dan sejarah sentiasa berlaku. DAP semakin hari semakin melampau dan Orang Melayu ada tahap kesabarannya. Jangan cabar orang Melayu kerana akibatnya amat berat.

10. ORANG MELAYU WAJIB PASIKAN HASRAT DAN CITA-CITA DAP UNTUK KE PUTRAJAYA TIDAK MENJADI KENYATAAN. JIKA IANYA BERLAKU, MELAYU AKAN MENJADI HAMBA DI BUMI SENDIRI. MARI SEMUA UMAT MELAYU BERSATU MENENTANG KEJAHATAN DAP INI!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

Salam,
SYABAS! Well said and hope your comments will be an eye opener for the hard headed, stupid DAP, PAS and PKR members....memang
DAP akan mencetuskan another 13th MEI.......

Drpd,
1957

Anonymous said...

Dia orang(Dap) rasa dia orang dah kuat sebab sokongan bertambah...tambahan dah kuasai ekonomi...so, kalau berulang 13 Mei...dia orang yakin memang dan ambil alih politik negara...Kalau berulang lagi 13 Mei..peluang untuk kita HALAU HABIS puak-puak yang tak sedar diri ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa