Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, March 09, 2012

PANAS: KEMALUAN TERBESAR NEGERI MELAKA DIDEDAHKAN!!!

SEKADAR HIASAN DAN HIBURAN


Selepas Yusof Wahab, Penyelia PAS DUN Bukit Baru, Melaka aku nobatkan sebagai Pembohong Nombor Satu Negeri Melaka >>>DI SINI<<< dan >>>DI SINI<<<  aku kenalkan satu lagi kategori pembohong untuk negeri Melaka.

Shamsul Iskandar Akim aka Sam Ketot, Ketua Angkatan Muda Keadilan aku nobatkan sebagai PEMBOHONG NOMBOR SATU YANG BERASAL DARI MELAKA.

Sam Ketot ni memang terkenal sebagai yang berani cakap jer. Ada satu masa tak lama dulu, mamat ni sampai terkencing dalam seluar masa nak tunjuk hebat kat Melaka.

Walaupun dia berasal dari Melaka, dia tak berani tunjuk hebat kat sini lepas insiden itu.

Dia juga sangat takut dengan Melaka bila dia tak nak bertanding di kawasan Parlimen dia sendiri.Dia yang rasa dirinya hebat tapi sebenarnya tak hebat sangat pun bila hanya berani bersuara di alam siber sahaja.

Hari tu PRK Merlimau pun dia tak berani nak bertanding walhal Merlimau tu dalam kawasan Parlimen tempat asal Sam Ketot ni iaitu Jasin.

Berkat Jumaat ni mari kita kalungkan Sam Ketot dengan gelaran PEMBOHONG NOMBOR SATU YANG BERASAL DARI MELAKA kerana cuba claim milage dengan kata Pakatan Rakyat mempunyai saham dalam perubahan ini kerana hasil desakan merekalah SBPA tidak jadi dilaksanakan. (Harakah)


Betul muka musibat tak tau malu. PR tak buat kerja tapi mengaku ini semua kerja dia pulak! 


Kalau dalam dunia realiti ni, nak tunggu satu benda yang baik dari PR memang adalah sesuatu yang mustahil. 


Bila dah tak tau buat kerja, orang lain buat kerja baik, dia mengaku itu kerja dia walhal satu dunia tahu PR memang tak tahu buat kerja.!!!


Memang muka tak tahu malu dan memang buat malu orang Melaka!!!!


JPX

5 comments:

Anonymous said...

Kau memeng hawaw lahabau Ketot....muka kau pon tak sesuai jadi pemimpin....tak encemmm!!!

Anonymous said...

buat kaum jer kau ni sam. kau balik jasin nanti meh sini jumpa aku biau aku sekolahkan sikit

Anonymous said...

samsul ni dulu sekolah agama kat melaka duduk asrama lelaki mesti pernah jadi mangsa liwat sebab tu dia sgt taksub pada anwar aljuburi

Anonymous said...

sam mangsa suntut anwar

usin said...

omar osman dan sam ketot ni org yg sama ke? kah!kah!kah!...perasannya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa