Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, December 08, 2011

SKANDAL SEKS CHE'GU BARD TERBONGKAR???





KALAU BOSS KAKI SONTOT...
ANAK BUAH PUN MESTI IKUT!!!


Untuk makluman, Chegu Bard akan diserang bertali arus dalam tempoh terdekat. Serangan awal yang membongkarkan skandal mamat yang suka fitnah orang tu dah tersiar di blog GAP di sini dan blog MIK di sini.

Malah rakan blogger, Gomo pun sudah menyatakan dia akan "meletupkan" Chegu Bard dengan video eksklusif tidak lama lagi, klik di sini. Khabarnya, kerana takut "rahsia gelap"nya terbongkar, Chegu Bard telah cuba membeli Gomo! Perghhhh..!!! Tapi Gomo kata, dia tak jual diri...! Heh!!!

Abis la Chegu Bard lepas ni. Tu laaa..suak sangat tabur fitnah sana sini. Skang ni orang nak dedah dah rahsia peribadi Chegu Bard. Itu bukan fitnah lagi..siap ada bukti lagi haaaa...hehehehe...tungguuuuu..!!!



DICEDUK TERUS DARI DUKE OF UMNO


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa