Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, July 29, 2011

MAT SABU SUDAH TIDAK MAMPU SOROK KEMALUANNYA!!!!!

KUALA LUMPUR, 29 Julai: Peguam kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamed Hanipa Maidin hari ini menyerahkan notis tuntutan kepada polis bagi meminta maaf kepada anak guamnya dalam tempoh 24 jam.

Notis itu telah dihantar dengan tangan ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman jam 4 petang tadi dan menuntut Ketua Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam, Datuk Salleh Mat Rashid memohon maaf kepada Mohamad Sabu kerana memfitnah timbalan presiden PAS itu.

"Kami menuntut ia dibuat dalam masa 24 jam melalui semua media termasuk tv dan akhbar.

"Saya telah diarahkan oleh anak guam saya untuk memfailkan saman fitnah terhadap Datuk .... Jika tidak dibuat dalam masa 24 jam," kata Hanipa kepada Harakahdaily.

Mohamad sebelum ini mendakwa Salleh berbohong berhubung kecederaan yang dialaminya dalam insiden 9 Julai lalu.

Menurut Mohamad, beliau sememangnya dilanggar oleh pihak polis dan mengalami kecederaan pada bahagian lututnya sehingga menyebabkan beliau terpaksa menjalani pembedahan di hospital pakar di Petaling Jaya pada 17 Julai lalu.


HAHAHAHA....
ENGKAU YANG TAK TAHU BAWAK MOTOR...
POLIS PULAK YANG SALAH...
DAH MENGELABAH LER TU...
ITU BIASA...
ORANG SALAH MESTI ADA TEKANAN..
NAK NAK LAGI KALAU ORANG DAH TAU KO MENIPU...
TAPI JANGAN MELENTING SANGAT....
MACAM TAK BIASA JER MENIPU..
KO KAN MEMANG KAKI PENIPU YANG SUKA PAKAI KOPIAH...
APA PUN SEMOGA BERJAYA UNTUK TERUS MENIPU...
KIRIM SALAM NORMAH!!!!

JPX

7 comments:

Anonymous said...

penganut pas percaya gila kat mat sabu ni dengan kebenarannya cakapnya hanya 0.01%. so mereka sedang bersedia untuk berguling di atas jalan bagi mempertahankan timbalan presiden tuan mereka. pihak polis harus berwaspada kerana mereka mampu bermain air dan asap dengan baik. mereka juga mampu mati dan hidup kembali. jubur-jubur yang otak mereka ditempatkan telah diliwat sepenuhnya oleh pemimpin mereka.

Anonymous said...

Apa kata kalau Mat Sabun yang langgar kereta Polis. Kan naya kalau Polis saman Mat Sabun pulak..... cuma guna teknik Pakatan Rapuh je..

Anonymous said...

Apa kata kalau Mat Sabun yang langgar kereta Polis. Kan naya kalau Polis saman Mat Sabun pulak..... cuma guna teknik Pakatan Rapuh je..

Unknown said...

Jangan semua benda nak tipu sabu.. Allah beri akal pada ko bukan untuk mengakalkan orang. Last nanti engkau jugak yg rugi!!!

Anonymous said...

GELIHATI TGK MUKA MAT NIE...yg bangang suh valentino rossi buat u turn waktu bawa muatan lebihan di belakang tu bt apa.lpas jatuh salahkn org.stakat saman lu mat PDRM x heran tp yg aku heran apasal lembu2 ko yg over lbh.klau aku jd doktor confirm aku potong ja kaki lu mat.baru gempak....picture lu mat unik la...kat mana blaja sengetkan bibir lu mat.skali pandang mcm lembu tgh mkn rumput pn ada jgk

Unknown said...

Mat sabu ni sebenarnya. Budak suruhan jer. Sbb itu dia bersungguh menipu. Dap bagi upah awek lawa dia terus menurut kata komunis. Asyik hantam bini org pun tak besr. Sesekali mesti cuba ayam baru.

Anonymous said...

takde lagi ke pemimpin PAS yang berkarisma cam aruah Ustaz Fadzil dulu ....?
Harun Din .. Hassan Ali tak cukup syarat ke ...?
apa la lebihnya Mat Sabun ni .... de sesaper yang boleh berikan SATU contoh aper2 la ... idea ke .. program ke.. projek ke .. yang ori dari Mat Sabu nih ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa