Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, December 08, 2010

BUKTI AHLI PARLIMEN PR MENIPU RAKYAT!!!!


1. Ahli Parlimen Pakatan Rakyat memang sudah terkenal dengan sikap biadap, dungu dan sambil olewa dalam menjalankan tanggungjawab mereka kepada rakyat.

2. Terkini, dalam sidang dewan Perbahasan Rang Undang-Undang Peringkat Jawatankuasa kecoh apabila anak emas Sang Peliwat, Azmin Ali membawa usul tergempar berkaitan bossnya.

3. Apabila usul itu ditolak oleh Speaker Dewan, semua Ahli Parlimen Pakatan Haram ini bangun meninggalkan dewan. Sikap biadap dan kurang ajar mereka ini ternyata bukti bahawa mereka tidak melaksanakan tugas yang telah mereka pikul dari rakyat yang mengundi mereka.

4. Bukankah tanggungjawab mereka adalah membela dan memperjuangkan nasib rakyat??? Mengapa terlalu sibuk menguruskan hal Sang Peliwat dari menguruskan hal rakyat??? Mana satu asas perjuangan mereka??? RAKYAT ATAU PELIWAT???

5. Ternyata Pakatan Rakyat bukanlah pejuangan nasib rakyat dan hanya berjuang untuk ahli keluarga mereka sahaja.

6. RAKYAT TERUS MENERUS DITIPU JIKA PAKATAN RAKYAT BERKUASA!!!


JPX

1 comment:

retox8000 said...

inilah pakatan rakyat nama sedap "Pakatan Rakyat" tapi xder langsung perjuangan rakyat.masalahnya semua pakatan rakyat macam tu.heboh pertahankan pemimpin mereka tanpa fikir pasal rakyat.memang kita perlu mempertahankan pemimpin kita tapi xyahlah sampai keluar dewan.mcm perangai budak2.habis kalau dah keluar dewan hak rakyat mcm mana pulak?bila tengok akhbar atau laman web Pakatan Rakyat ni asyik bincang siapa yang pegang jawatan tu jawatan ni bila memerintah nanti.takder pun berbincang pasal isu ekonomi,isu sosial dan berbagai isu untuk pembangunan atau masa depan negara.semua gila jawatan.situasi nya x sama masa pemerintahan Tun Dr. Mahathir,asyik nak melawan je keje nya.memanjang x setuju jelah pembangkang zaman sekarang.kita memang akui peranan pembangkang untuk sesebuah kerajaan amat penting untuk pembangunan negara.pembangkang Malaysia ni jadilah pembangkang yang membina pada negara,pembangkang yang berkualiti bukan pembangkang yang asyik nak main politik 24 jam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa