Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 24, 2012

BAGUS UNTUK DIBACA PAGI SELASA: CARA-CARA NIK AZIZ JUAL TANAH RIZAB MELAYU KELANTAN DIDEDAHKAN




Pada Mac 20hb baru-baru ini, The Unspinners menyiarkan laporan Utusan Malaysia mengenai Perkasa Kelenatan membuat laporan penjualan tamnah rizab Melayu kepada orang asing.

Sila baca balik sini.

Exco yang bertanggungjawab di bawah kerajaan syurga Nik Aziz adalah Dato Takiyuddin Hassan. Jawapan dia adalah dia sedia bertemu UMNO di mahkamah.

Baca sini di Haprakdaily.

Hello Taki baby!

Di mahkamah kamu bukan bertemu UMNO tetapi SPRM! Apa ke bodohnya PAS atau hanya nak putarbelit?

Sebelum dema ni nak berbaloh di mahkamah, mu jawab kat rakyat. Gapo surak surak bawoh ni ...

Bila mu teke gambo ni, mu ake lihak kerajaan PAS akan pindahkan hak milik kepada orang kuat PAS. Dalam hal ini, nama yang dibulat tu adalah Mohd Apandi bin Mohamad.

Sapo dio tu Apandi. Pasti Tok Pa kena dio ni.

Inilah bekas penuntut MRSM Pengkalan Chepa Kota Baru yang pandai dan berjaya hasil bantuan MARA untuk maju menjadi Valuer Tanah dan Hartanah yang berjaya.

Bilo dah jayo, takse dapat projek pasal gapo tak tahu, dia lawan Tok Pa di Jeli yang masa tu adalah Menteri yang jaga MARA. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa