Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, March 23, 2011

PELAKON VIDEO LUCAH BAKAL TERIMA ANUGERAH SERI ANGKASA 2011????


1. Akhirnya misteri siapa Datuk T terungkai. Segala teka teki dan persoalan siapa Datuk T terjawab dan dunia politik Malaysia mencatat satu lagi kisah yang baru.

2. Pengakuan Tan Sri Rahim Tamby Chik (RTC) tentang penayangan blue film yang pelakonnya adalah memang pengamal seks terlampau telah dibuat bersama Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

3. Kini politik Malaysia bakal berhadapan pula dengan satu lagi kejutan.  

4. Pelakon dalam blue film itu akan menafikan dan menyalak seluruh Malaysia malahan dunia bahawa ini adalah kejahatan UMNO/BN yang sengaja direka untuk menjahanamkan karier politiknya.

5. Penyokong pelakon tersebut tentu sahaja akan melakukan sehabis baik untuk memastikan ketua mereka yang juga pelakon blue film itu terus dibela. Penyokong pelakon ini akan memainkan peranan sebagai extra dan stunt man dalam menghidup jalan cerita kisah "Saya Mahu jadi Presiden".

6. Maka, bila satu rahsia terdedah tentang pelakon ini, kita semua kena bersedia dengan silat kuntau, kung fu batin dan pelbagai lagi helah pelakon ini.

7. Apa yang pasti, jika seseorang itu dilahirkan dengan bakat lakonan yang baik, tentu sahaja dia akan menjadi pelakon yang baik.

8. Tidak hairanlah jika selepas ini kita akan melihat watak yang lain atau watak yang baru dilakonkan oleh pelakon tersebut!!!

JPX

3 comments:

Anonymous said...

apa kata kita buat tayangan umum dan jemput kak jijah tonton sekali...hehehehe

Anonymous said...

betul jijah wajib di ajak tuntun sama...sebab jijah tau stail laki dia tutuh dia dulu...blowjob jijah da tak sodap...basi bacin..

Unknown said...

biar kak jijah tahu siapa laki dia sebenarnya...
anugerah tuhan konon...pui!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa