Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, November 06, 2010

MESTI BACA: PEMIMPIN PAS "MEMBOGELKAN" DIRI DI KHALAYAK RAMAI


1. Setalah semalaman memikirkan apa yang perlu dijawab tentang KEKALAHAN PAS HAMBA DAP KOMUNIS di Galas, akhirnya salah sorang yang konon-kononnya Ulama', Tuan Garu Hadi Awang buat kenyataan seolah-olah "membogelkan" diri sendiri di khalayak ramai.

2. Kenyataan Tuan Garu di petik dari Lidah Bercabang Rasmi PAS HAMBA DAP KOMUNIS berkata " Kekalahan PAS PIS PUS di Galas adalah bukti bahawa keteguhan Pakatan Rakyat dalam berhadapan musuh utama yang ingin memecahbelahkan Pakatan".

3. BARISAN NASIONAL tiada masa untuk buat benda yang bukan-bukan seperti memecahbelahkan Pakatan yang masih haram (belom tahu status pendaftaran). Perdana Menteri dan seluruh jemaah Menterinya ada 1001 macam agenda untuk memastikan rakyat Malaysia dapat yang terbaik!!

4. Sebaliknya, Pakatan Haram ini yang suka buat pecahbelah antara sesama sendiri. PKR orang mesyuarat duduk tertib, mereka main baling pecah kepala, baling kerusi!!! SIAPA YANG SUKA PECAH BELAH????

5. Lagi satu, kalau betul Pakatan dah teguh mana boleh kalah!!! Apalah yang susah sangat nak mengaku bahawa PAS PIS PUS dan PAKATAN RAKYAT dah nak jahaman. Rakyat tak mahu Pakatan Rakyat menjadi pemimpin mereka.

6. Bila dah kalah ada saja alasan puak mereka dan alasan Tuan Garu Hadi Awang ini bukti nyata bahawa dia juga sudah nyanyuk!!!! Kesian PAS PIS PUS, dah lah jadi hamba Komunis, pemimpin semuanya dah nyanyuk.

7. Kalau terdesak sangat pun, tak perlu keluar kenyataan yang amat mengaibkan diri sendiri. Pilihanraya adalah untuk mendengar dan membiarkan rakyat memilih pemimpin mereka!!! Apa kena mengena dengan keteguhan pakatan???

8. Adakah keteguhan yang Tuan Garu Hadi Awang cuba sampaikan adalah keteguhan mereka untuk terus bersama orang Kafir Harbi di dalam pakatan ataupun keteguhan mereka untuk terus berjuang bersama SANG PELIWAT!!! KALAU BETUL TEGUH, DR ZUL PUN TAK NAMPAK BATANG HIDUNG MASA UMUM KEKALAH DIA MALAM SEMALAM!!!

9. Sepatutnya , Tuan Garu Hadi Awang yang aku kira cukup matang dalam politik tidak sepatutnya memperhambakan diri untuk Komunis dan Peliwat. Idea pun dah habis sama macam Pok Nik Kluk Klek!!! Hari sudah senja, KUBUR SUDAH READY, MATI ITU PASTI.

Bak kata Tuan Haji Bakhil, " Tentang mana yang teguh tu, Labu???"

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa