Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 04, 2010

PAS YANG KEJI LAGI HINA: GUNA KANAK-KANAK RAYU UNDI








1. Dalam Pilihanraya Kecil DUN Galas, ada dalil yang mengatakan PAS akan jahanam dalam masa terdekat.

2. Setelah penggunaan tipu daya dan fitnah tidak berjaya juga penggunaan samseng dan kaki pukul tidak mendatangkan kesan PAS jelas terdesak apabila terpaksa memikirkan cara baru untuk mendapatkan sokongan dari pengundi.

3. Di Galas, penyokong PAS Hamba DAP Komunis didapati menggunakan KANAK-KANAK untuk merayu undi di sini. KANAK-KANAK "dihitamkan" hati mereka untuk membenci Kerajaan sedangkan aku yakin 100% KANAK-KANAK ini semuanya KANAK-KANAK Sekolah Kerajaan.

4. Ibu-bapa mereka yang kejam sanggup mengunakan KANAK-KANAK ini dalam perjuangan hina lagi keji mereka. Bukankah KANAK-KANAK ini adalah amanah ALLAH yang wajib diajar tentang kebenaran dan bukannya kemungkaran? Mengapa jadikan KANAK-KANAK alat politik sempit mereka???

5. Jelas PAS Hamba DAP Komunis ini sudah tidak mampu untuk terus mentadbir dan ini tanda awal mereka akan jahanam dalam masa terdekat. Ketandusan idea dan penolakkan rakyat terhadap mereka adalah balasan kekufuran mereka selama ini.

6. KANAK-KANAK ibarat kain putih. Jangan "hitamkan" mereka jika anda sudah pilih jalan hitam.
JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa