Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, November 03, 2010

PAS SUDAH BENAR-BENAR SESAT


1. Kelancangan mulut pemimpin-pemimpin PAS berbohong dan memfitnah dalam siri ceramah kempen Pililhanraya Kecil DUN Galas membuktikan bahawa PAS gagal mengamalkan akhlak Islam.


2. Ini dilihat kerana PAS sudah kehabisan modal dalam kempen mereka. Maki hamun dan dakyah mereka kepada UMNO sahaja yang dapat disampaikan kepada penyokongnya.


3. Lebih menyedihkan apabila mereka menghadiri ceramah kempen DAP. Sudahlah penceramah DAP Komunis ini berceramah dalam Bahasa Cina, penyokong PAS tekun mendengar dan disambut dengan Takbir!!!


4. Ternyata, PAS sudah jauh terpesong dari landasan agama. Mereka tidak layak lagi mengaku bahawa mereka adalah parti Islam dan memperjuangkan Islam. Banyak lagi hal Islam yang dikompromikan PAS seperti membenarkan jafir harbi menggunakan ayat Al-Quran dan penggunaan kalimah ALLAH oleh mereka selain Islam.


5. Perubahan ini dilihat apabila mereka mula bersekutu dalam Pakatan Rakyat. Terdesak untuk mendapat kerusi dan kuasa, mereka tidak segan silu dan tanpa rasa bersalah memprajudiskan Islam.


6. Begitulah politik PAS, penuh dengan nafsu sarakah dan tipu daya. Semoga Allah membantu PAS untuk bertaubat.


7. Sokongalah Calon BARISAN NASIOANAL!!!
JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa