Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, September 23, 2011

ANWAR KENA PUKUL PAKAI PENYAPU AKIBAT DITIPU SAM KETOT


Dari maklumat yang boleh dipercayai, Anwar Ibrahim telah dihalau dari mengadakan ceramah di Melaka malam semalam.

Anwar Ibrahim yang dalam siri mengemis simpati kerana sedang menghadapi tuduhan liwat di mahkamah. Anwar juga sedang ligat pusing satu Malaysia untuk terus melakukan pembohongan kepada rakyat Malaysia.

Dari sumber maklumat ini, ceramah Anwar ini tidak mendapat permit dan penduduk setempat telah sepakat untuk tidak membenarkan ceramah itu berlangsung kerana mengganggu ketenteraman awam.

Selain itu, Anwar juga memang tidak disukai di Melaka dihalau oleh penduduk setempat kerana tidak mahu warga Melaka menjadi mangsa penipuan Anwar Ibrahim.

Kepada warga Malaysia yang tidak mahu menjadi mangsa penipuan Anwar Ibrahim, jangan benarkan si peliwat ini berada berhampiran dengan tempat anda.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa